Annika har en liten lägenhet..

Igår var det så dags för Annikas partaj. Och Kims (?). Det var faktiskt väldigt roligt, med lagom mycket folk och en skön liten blandning av elever från de olika klasserna i sam-laget. Några från ettan, några från tvåan och några från trean. Kanonkul, fyra toasts. (Se Björn Gustafsson, aka "Benjamin" - uttrycket har använts lite för mycket av mig på den sista tiden). Men som sagt, det var roligt, trots den lilla lägenheten.. Faktiskt så är jag lite fundersam över hur alla fick plats. Men sängen var stor, och det var väl där som ungefär hälften av gänget befann sig under hela kvällen, så det var väl tack vare sängen som alla fick plats i Annikas inte alltför stora lägenhet. För övrigt kan jag bara klaga på en sak: låset till toalettdörren. Helt jävla hopplöst. Inte ens idag fattade jag hur det var funtat, och då hade jag ändå varit på toa minst en gång i timmen under hela gårdagskvällen. Efter ett tag spårade det ur en aning, men det blev lugnt ganska snabbt igen, och efter detta "kalabalik" så satt vi bara och umgicks liksom..
Annika, snäll och gullig som hon är, lät oss "bönder" sova kvar, medans alla Norrtäljebor fick hem till sig. Men som jag redan har sagt, lägenheten var ganska liten, vilket betydde att det inte fanns speciellt många sovplatser. Tre fick plats i sängen, en i soffan, och tre på golvet. Självklart så var jag en av dom som låg på golvet, och min rygg har inte mått så bra idag..
Idag ja, idag mår man väl sådär. Rejält degig, men tack och lov så har huvudvärken inte varit så farlig. Man kan väl säga så att det finns vissa som mår betydligt sämre idag, utan att nämna några namn.. 
När jag kom hem tog jag en lååååång och skön dusch, och sen sov jag ett par timmar. Det behövdes, det blev ju inte speciellt mycket sömn inatt.
Hursomhelst, kul vare..

Imorrn är det en ganska meningslös dag, ingen lärare på första lektionen, men ändå måste vi dit och göra nån form av uppgift, och efter det är det hål i två timmar. Efter hålet är det en timmes matte, och sen är dagen slut. Meningslöst var ordet..
Nu funderar jag starkt på om jag ska hoppa ner i sängen.. Känns som att jag skulle kunna somna här i stolen.. 
Aja, bye bye
Dagens låt: Oasis - Champagne Supernova 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja jävlar vilken kväll alltså xD
Ooh, champagne supernova är skitbra :D

2008-04-15 @ 21:56:03
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en bra kväll!

2008-04-15 @ 22:28:16
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0