Grattis Emelie

Idag har man varit hos Emelie för lite födelsedagsfirande. Hon fyller nämligen 18 år idag (måndag), och hon hade bjudit in en väldans massa folk. Mest var det släktingar till henne, med några få kompisar som undantag. Så jag kände mig väldigt speciell, utvald liksom :D Bl.a. så var två gamla klasskamrater där, Moa och min syssling Elin, och dom hade jag inte träffat på sjukt länge, så det var roligt.
Jag undrar hur lång tid det hade tagit att baka allt och laga all mat. För shit vad mycket det fanns.. Och gott var det, speciellt smörgåstårtan. Vanligtvis så är jag inte så förtjust i det, men den här var skitgod.
Men hursomhelst, det var kul, och Emelie och hennes familj måste ha lagt ner mycket tid på det här, så tack så mycket, och Emelie, hoppas du får en grym födelsedag!
Förresten, April är en månad där typ halva Sveriges befolkning verkar fylla år. Undra om det finns någon förklaring till det :O Anyway, grattis Emelie (igen).
Efter detta firande fick jag skjuts till min träning i Rimbo, och det gick verkligen seeeegt.. Men jag klarade den iaf.. Av någon konstig anledning så var Norrtelje Tidning där och tog en massa kort, men varför har jag ingen aning om..  
Imorrn blir det Norrtan, eftersom Annika har inflyttningsfest. Och Kim är också med på ett hörn för att folk ska kunna fira henne i efterskott. Det ser jag fram emot, men framför allt så ser jag fram emot att få se ganska många (osäker på hur många som kommer) "alkoholpåverkade" ungdomar trängas i Annikas lägenhet, som tydligen ska vara ganska liten. Det ska verkligen bli intressant.
Men juste, Man Utd spöade ju skiten ur Arsenal idag. Så jäla skönt, och som jag har sagt tidigare, min pappa hejar på Arsenal. Så jag har haft roligt här hemma idag..
Och imorgon är det Hammarby - AIK. :D Man kan ju fundera över hur fotbolls/hockeyspelaren från Schweiz (läs föregående inlägg) känner inför en sån match..
Bye bye
Hittade en gammal goding idag,
Dagens låt: P.O.D - Youth of the Nation

Kommentarer
Postat av: ems

Tack för att du kom David, det var jättetrevligt. Och tack för Grattis:et i det här inlägget =P

2008-04-14 @ 18:44:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: Det har du nog rätt i, den är riktigt bra :)

2008-04-15 @ 15:15:19
URL: http://liinneabjurner.blogg.se
Postat av: Ems

Ja födelsedagen var skön och lugn =)

2008-04-15 @ 19:14:22
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: haha ja alltså läste ut den idag, helt oväntat slut ;)

2008-04-15 @ 20:46:24
URL: http://liinneabjurner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0