Måndag igen..

Så vare måndag igen. Shit vad tiden går fort. Känns som att det var måndag alldeles nyss, och vips så äre det igen. Men det betyder ju också att sommarlovet närmar sig! :D Och det är ju inte helt fel. Nej nej, absolut inte.
Imorse var det dags för nationellt prov i engelska B, uppsatsskrivning. Det kändes som att det gick helt okej, samtidigt som det kändes som att jag kunde ha gjort bättre ifrån mig. Men helt okej, hoppas jag..
Efter det var det lunch (smakade skit som vanligt) och sen religion. Där fick alla utom jag tillbaka sina provresultat, och anledningen till att inte jag fick det är för att jag inte har gjort det provet. Det var nämligen samma dag som mönstringen. Väldigt dålig planering av Morgan (lärare). Men vi gjorde upp en deal om att jag skulle göra det nästa vecka istället.
Sen bar det av till den underbara spanskan, där vi fick plugga lite till provet imorrn. Jajamensan, prov där också. Ett väldigt litet dock. När jag sa underbara spanskan så skämtade jag bara..
Sen var det bara inför körkortet kvar, och även där var det återlämning av prov. Det blev ett VG, men lite surt var det, eftersom jag var 3 poäng ifrån MVG. Kanske ska vara nöjd ändå, men som sagt, det var ju ganska nära. Resten av lektionen var bara dryg, läraren pratade bara om en massa olika situationer i trafiken. Lärorikt, visst, men drygt. Denna lärare, Uffe, gör en hyfsat rolig min väldigt ofta, och det fick mig och Erika att börja asgarva. Vi har aldrig gjort det förut, men idag brast det. Och efter det så var det liksom ganska svårt att sluta. Vi kom till det läget där man skrattar åt vad som helst, t.ex. bara av att titta på varandra. Och det är ju kul liksom, men inte när man sitter mitt i klassrummet, och det sitter relativt okända människor runt omkring en. Då är det mest pinsamt.
Nu sitter jag och är en aning irriterad, eftersom jag är så förbannat hungrig. Men guess what, nu är det krubb! Wippidoo :D
Tjingeling!
Dagens låt: Death Cab For Cutie - A Lack Of Colour

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D du e söt som vanligt Davido

2008-04-28 @ 21:44:27
Postat av: desse

Wippido?! Haha, du e nog en aningens bög ändå :)

2008-04-28 @ 23:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0