Tröööööött

Aloha. Jag är fortfarande sjukt trött hela tiden, men nu kan jag inte skylla på måndagen längre. Nä, det är nåt annat som inte stämmer.. Kanske måste jag börja gå och lägga mig direkt efter bolibompa.. Men nu är det helg, alltså en chans till mer sömn och en friskare hjärna.
Enda planerna jag har för helgen är väl egentligen match på söndag. Inte speciellt sugen på det, men eftersom det är första matchen med nya laget så ska det ändå bli ganska intressant.
Tröttheten var förmodligen anledningen till mitt märkliga (?) beteende i skolan idag.. Jag var på förbannat bra humör under förmiddagen, men sen jävlar. Vette fan, men det fanns väl nån övergång där nånstans. Så de som blev lidande för det, jag ber om ursäkt. Främst var det väl basgruppen, men det var nog bara för att jag är så less på alla grupparbeten vi har hela tiden.. Så again, sorry.
En anledning till det braiga humöret var nog Marika. För hallå, hallå allihopa!! Hallå, Marika har kommit tillbaks från New York!! :D  Dessutom så hade hon varit sjuk ett tag, så det var väldans länge sen man såg henne. Och som vanligt så ville hon kramas med allt och alla (främst mig då förstås :O). Så Marika, välkommen tillbaka! Roden blir en mycket bättre plats när du är där (var det kanske lite för mycket smörande där).
Efter en titt på Eriks blogg så blev jag påmind om det roligaste klippet ever. Iaf om man mäter i skrattmängd efter ett klipp. Det var i ettan vi hittade det, och det är tamigfan ett av mina bästa minnen hittills från Roden (tillsammans med handen i brallan - Erik, bara du förstår). Egentligen så är inte klippet speciellt jätteroligt, men det var nåt som brast när vi såg det. Men hursomhelst, klippet finns på Eriks blogg (hur man fixar en länk är fortfarande ett mysterium för mig, och Erik, nu har jag gjort reklam för din blogg, då får du göra detsamma).
För övrigt kan jag berätta om det  mest irriterande på länge: på Facebook finns det en bild där jag är med, och för varje kommentar som skrivs på denna bild, så får jag ett mail. Så självklart är det väl ungefär hundra kommentarer på den bilden, alltså hundra mail. Tack, tack för det. Visserligen kan man ta bort den "tjänsten", så att man inte får det mailet, men oteknisk som jag är så fattar jag inte det heller. Teknik/datorer är helt klart inget för mig i mitt framtida arbetsliv.
När jag kom hem från skolan, fortfarande irriterad, så "tog jag mig i kragen" och läste alla papper+hemsidan inför mönstringen. Så nu känns det faktiskt rätt så bra, men jag längtar absolut inte till söndag kväll..
Dagens händelse (förutom Marikas återkomst) var väl annars brandlarmet. Inget speciellt, visst, men det kom så lägligt som mitt i ett läxförhör. Så naturligtvis diskuterade vi svaren under pausen, som vi fick tillbringa ute. Inte för att det hjälpte men..
Nä, nu får det vara nog! Hej svejs
Dagens låt: Mama Cass - Make Your Own Kind of Music

Kommentarer
Postat av: erik

ja det kanske var så du sa men men...

hehe, jag tror då jag aldrig komemr uppleva en skrattattack i den klassen igen... Det är iaf mycket, mycket oslagbart!

2008-04-18 @ 23:36:13
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: erik

handen i brallen var också en händelse man inte glömemr i första taget..
Om du vill veta hur man gör för att ta bort det där at tman får mail för varje kommentar så komemr här en förklaring:
Du loggar in på facebook o längs upp till höger står det "account". Tryck där.
Sedan så kommer det komma upp ett antal flikar och du ska trycka på den fliken det står "Notifications".
Väl där inne så kan du ändra när du vill ha mail från facebook. Glöm itne att trycka på "Save changes" kängst ner efter du har ändrat!
Varsågod!

åh visst jag ska göra reklam för din blogg men du kan ju försöka lägga upp en länk till min blogg så blir det lättare för dem att komma in på min sida ;) Fast du kanske inte kan det?

2008-04-18 @ 23:44:03
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: Erik

tyckte du den var blygsam lr var det ironi?
alltså du ska skriva in http://sharethefun.blogg.se

2008-04-19 @ 16:38:27
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: M

håh David du är alldeles för söt, har saknat dig med baby, Puss

2008-04-19 @ 21:04:56
Postat av: Emelie

Jaa.. och min pappa, och lillebror (men han har tappat bort den, det dumfucket). Vadådå? :P

2008-04-20 @ 18:41:34
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: erik

gör det!
O jag vill önska dig ett stort lycka till imorn! Hoppas det går som du vill att det ska gå! :p

2008-04-20 @ 19:02:18
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0