Valborg

Aloha. Planerna för dagen är först lite grillning och så hemma hos Nilssonsara, och sedan ska vi tydligen dra oss vidare till Södra Bergen. Bonde som man är så vet jag inte riktigt vad det innebär. Men jag vet att det är en plats, och jag vert vart platsen finns, men jag vet inte vad som händer. Jag har en känsla av att man kommer stöta på en del fulla ungdomar.. Då kanske det blir bättre av att man inte själv är helt "med på noterna". Men alla i klassen kommer säkert följa Görans (lärare) råd: Festa Med Förstånd (så tror jag iaf att han sa). Host host.....
Men skoj skare bli, men inte lika kul att till Sara, för det är faktiskt extremt långt. Visst kan man åka buss, men det blir bara jobbigare, med alla bussnummer å så.. Och faktiskt så får man ju lite motion också, och det brukar ju inte vara något negativt.
Det enda jag kan kommentera från dagens händelser är att jag vaknade med en extrem j*vla värk i axeln. Antingen så låg jag på den på nåt konstigt vis inatt, eller så är det bara träningsvärk. Men inte fan känns det som träningsvärk. Nej nej, jag har säkert brutit nåt.. Jag kan ju vifta å så med den, men det kan man säkert även om nåt har gått av..
Aja, snart ska jag bege mig till bussen, först ska jag bara fixa lite grejer.. Men hörnini, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

äh, det är fan inte så jävla långt att gå till mig XD och du fick ju dessutom skjuts XD

2008-05-01 @ 13:41:14
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Erik

mm, vi är ganska så sjuka fast på ett mycket positivt sätt ;D

2008-05-03 @ 18:10:39
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, hur vet du att jag inte lyssnat på sån musik länge då? xD

2008-05-03 @ 19:17:09
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0