En efterhängsen förkylning, jag?!

Nej nu jävlar, förbannade förkylning, dra dit pepparn växer! (1800-talet ringde, det vill ha sitt språk tillbaka).
Jag gnäller nu när jag har varit förkyld i typ tre-fyra dagar. Men under dom tre-fyra dagarna har jag missat två träningar. Och därför (åtminstone hoppas jag att det är därför) är jag inte uttagen till matchen imorrn. För satan, det är ju nästan årets match! Derby, Norrtälje - Rimbo. Kommer David spela? Nej! Kommer han sitta och titta på? Ja, för helvete, ja! Det känns ju bara tråkigt. Nu vill jag faktiskt bli frisk, så jag inte missar mer. Nästa helg är det definitivt årets match, alla kategorier - Rimbo mot Rånäs, och då jävlar, då jävlar ska jag vara frisk! Och nästa fredag är det dags för Luciacupen. En turnering för alla som vill - amatörer och.. ehh.. icke-amatörer..? Innebandyspelare alltså. Tror jag.. Jag ska vara med i team "Big Tasty" tillsammans med Agnes, Sara och Saras pojkvän, som för övrigt spelar i mitt lag, och eventuellt någon eller några till. Ett stort frågetecken till lagnamnet och kanske ett ännu större frågetecken till hur det kommer att gå. Men för omväxlings skull handlar det ju faktiskt bara om att ha kul.
Nästa fredag ska jag väl ändå vara frisk.. Annars missar jag faktiskt lite för mycket. Så förbannade förkylning - försvinn!NU!!!
Imorse kände jag mig som en flitig elev. Jag skulle börja 11, men åkte in så att jag var i skolan halv nio. Om det var för att delta i julpyntningen (jodå, Simon lyckades med sin namninsamling, han fick ihop 150 (!!!) namn, och lärarna kunde inte göra annat än att tillåta pyntet) eller om det var för att plugga kan jag faktiskt svara på. Jag deltog inte i pyntandet (ettorna och tvåorna klarade det alldeles galant på egen hand), alltså pluggade jag. Jodå, min rapport om modernismen fick lite uppmärksamhet, och det var på tiden. Vi har till jul på oss, och trots att det är vadå, tre veckor?, så känner jag mig förbannat stressad, och jag tror nog att alla mina klasskamrater känner likadant. Nej jävlar, vecka 51 ska ju skiten in.. Det betyder att det är två veckor kvar :S Men jävl.... Jaja, visst, det får väl gå då. Shit, nu vet jag vad min fritid (fritid?!) kommer att gå till de närmaste veckorna.
Nej hörnini, jag bloggar en fredagskväll, nu ska jag återgå till att göra ingenting,
Bye bye
Vänta, Erik har de senaste dagarna levererat ett skämt en gång i minuten, jag överdriver inte, och trots att det är så många har jag glömt bort dom. Vart fan får han alla ifrån, var en fråga jag bombarderade honom med, ingen kan vara så rolig, och till slut fick jag ett mumlande svar som lät som "internet". Men en av alla dessa kommer jag ihåg. Jag snor det från Erik, men han har så många, så en kan han fan bjuda på.
Vad säger asiaten när denne rånar en bank?
Lån, lån!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAH david i love you där fick therese så hon teg HAHAHA. och ja jag tycker fortfarande att det är kul med pepparkakorna, ofc men jag vill döda den som tog min peppis. rektorn är alltså en fjolla, och erik kan ta sig i arslet, eller nåt. höhö.

2008-12-05 @ 21:46:45
URL: http://thescrapbook.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, det där skämtet var faktiskt bra :D



2008-12-05 @ 23:46:28
URL: http://milkandcookie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe Rimbo hade vi nere på Beach Handbollen i somras. Deras ledare var "lite" speicell :P

Yesbox House of Bagels är bäst på bagels. Haha ingen aning om vad det heter på svenska faktikst.

Nejdå jag tror du fixar det hur bra som helst.

Haha det är bra det, man ska inte tycka om Chelsea. Hur kan man inte gilla Arsenal som spelar en sånn rolig fotboll? :P

2008-12-06 @ 04:17:48
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja det bkev skit långt verkligen :P hade skit ´mycke att skriva om liksom :P heheh.

haha ja det tvivlar jag inte på :P

ja ´men hehe det tycker jag faktiskt ;)

2008-12-06 @ 10:27:21
URL: http://sdanielsson.blogg.se/
Postat av: Erik

först vill jag börja med att tacka o säga att jag känner mig hedrad för att jag får vara med i två inlägg på raken på din blogg! :D Sedan bör jag ta o prata med Emelie om vad hon skriver bakom ryggen på mig.. Tack igen :) eller ska man tacka? aja skitsamma du fattar nog vad jag menar :p

2008-12-07 @ 01:19:22
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Beccsbox

Haha okej, det där skämtet fattade jag faktiskt (a) Hurra på mig!

Och fy för förkylning :O Nu får du ju ta och bli frisk!

Haha jo det är ju faktiskt lite sant. Men åh vad sugen på polkagrisar jag är nu då!

Hahah jaa okej då, vi får väl ta och släppa din högerarm ;) Men jag måste få avsluta med att jag gillade min teori :)

2008-12-07 @ 14:38:33
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Maria

nja, de handlar om en sak som är för komplicerad att berätta :P´



men vad har du gjort för kul idag då? :)

2008-12-08 @ 19:39:24
URL: http://milkandcookie.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, de lät ju väääääldigt väldigt kul!!

Jag har vart i skolan heeela dagen, sen direkt efter va det träning :)

2008-12-08 @ 19:52:45
URL: http://milkandcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0