Dags för summering

Sådär ja. Dags för en summering av mina första dagar som bloggare. Måste säga att bloggvärlden har tagit emot mig kanonbra, och den här bloggen kan nog överleva ett tag till :D 
Okej, vad har hänt i min helg? Joo, (skit)melodifestivalen har jag ju redan pratat om, och jag kollade alltså på den enbart p.g.a. Luuket och Björn the Man. Söndan va faktiskt ganska värdelös: innebandymatch mellan Rånäs och Hallsta. Hallsta vann, alltså spelar jag i Rånäs. Och bara så att alla vet, jag är inget stort fan av Rånäs, men det var liksom det som fanns tillgängligt när jag skulle välja vart jag skulle spela. Och Rånäs är inte så dåligt som det låter, vi ligger faktiskt trea. Sen när jag kom hem så förlorade "mitt" lag, Man Utd mot Äckel-Sven-Göran Eriksson, och hela helgen var förstörd. När jag hade återhämtat mig, och låg å jäste i soffan så ringer min pappa och ber om förstärkning till innebandyliret med honom och hans jobbarhomies. Då kan man ju liksom inte säga nej.. Så det var bara att "hoppa upp på hästen" igen.. Jag har varnat er allihopa, den här bloggen kan komma att innehålla sport!!
Jaa måndag var väl ungefär som den brukar: SEG! Men man fick kämpa sig igenom skiten, och sen fick jag den bästa nyheten på typ jättelänge: min biologilärare va sjuk!! Vilket betydde att jag slutade två timmar tidigare än vad ja brukar göra..! Ja jävlar, de va skönt.. Dagen avrundades med träning (sorry, sport igen).. Ehh vi va fyra på den träningen, å vanligtvis e vi väl typ 15.. Det var.. ganska.. ganska.. kul! Förmodligen årets roligaste, så håll er borta nästa träning också lagkamrater!
Och så var det tisdagen :D (Förresten, kommer nog aldrig skriva ett så här långt inlägg igen, men man måste ju ta igen liksom). Dagen inleddes med skridskor, som jag inte hade åkt på sisådär 2 år.. gick faktiskt ganska hyfsat, tills jag ramlade åt helvete å slog i höften, knät, armbågen, andra knät, andra armbågen och förmodligen i huvet också, eftersom jag skriver exakt var jag gjorde illa mig.. Men helt klart godkänt asså.. sen fick Ibbe skjutsa mig på hans jävligt kalla cykel tillbaka till skolan.. Och cykeljäveln gjorde så att ja fick ont i ena skinkan också..
Men sen va väl dan som vanligt, tråkiga lektioner o.s.v. Men sista va iaf lite rolig, eftersom typ Sofie & C:o visade roliga (men fan läskiga) bilder, t.ex. på hur en klonad hund skulle kunna se ut :O
Det var det, nu ska jag ta mig en liten springrunda (för det kan man göra sent på kvällen i Edsbro, eftersom Edsbro är en mycket säker stad.. ort.. by.. några hus.. :S)
Men aja, hej svejs! Ber om ursäkt för det låååååååååånga inlägget, ska försöka skärpa mig å skriva oftare istället.. =O


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan Hoppsan.. har du hittat in i bloggarnas värld :P så trevlans.
Så du var också ute och sprang ikväll.. Jag och emelie var nämligen också ut på en runda :D hehe

2008-02-12 @ 22:16:06
URL: http://sdanielsson.blogg.se
Postat av: Sara

vilket schitsnyggt och schitsexigt inlägg, david!

2008-02-13 @ 14:11:04
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Anna

Jag som trodde alla killar hade ngn naturlig talang när de gäller att åka skridskor ..

2008-02-14 @ 13:50:53
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0