Helt galet!

Bara en kort kommentar om dagens helvete: Melodifestivalen SUGER!  Döper man en låt till "Kebabpizza", så ska man fan inte göra annat än att baka pizzor. Och varför förstöra Andreas Johnson (han e ju bra!) genom att para ihop honom med den största häxan av dem alla. Varför kunde man inte ta henne, stoppa in henne i Björns  låda, och rulla ner den för nån trappa?! Ja juste, Björn. Hade jag varit tjej så hade jag sagt som alla tjejer: han är min blivande man.
Så till dagens himmel (alla som hatar sport kan hoppa ner några rader): Manchester United - Arsenal 4-0. Kanske ska upplysa alla om att laget jag hejar på är Man Utd. Min pappa och flera av mina kompisar hejar på Arsenal. Alltså var det krig här hemma. 4-0!! 4-0!! Det är helt galet!! "Jag" vann alltså, och nu får jag jävlas länge me dom i skolan (speciellt med Petter) :D de e liksom det som är bäst. Det var nog det bästa som hänt på länge - så insatt är jag alltså. Kan nog kanske börja glida över i besatthet :O Nää, så långt har det inte gått, men kontakta mig om 10 år så får vi se.. Men aja, jag lär ju sova gott inatt iaf :)
Idag har jag och min family varit i Uppsala och besökt min goa syster, och eftersom alla var hungriga (utom jag) så käkade vi pizza.. Som vanligt så åt jag kebabpizza, men den va inte lika god som vanligt.. Kanske var det för att ja visste att det skulle va några fjantar som skulle ställa upp i dagens helvete med en låt som hade titeln "Kebabpizza".. Eller så var det kanske för att ja inte va speciellt hungrig.. Men den kom ner iaf, och jag e fortfarande mätt - de va väl typ 6 timmar sen jag åt den.. Magen e väl liten antar ja..
Sen handlade vi lite, och sen bar det av hem.. Hem till himlen :) ... Och helvetet :/
Förresten, höjdpunkten på helvetet var när skinnet på trumman sprack :D Det gillade vi :)
Vi höres, bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0