Inte ofta EN bokstav gör en så glad :D

Hade distansdag idag, precis som alla andra torsdagar.. Det var förmodligen därför man började på sam - för distansdagen.. Men eftersom man har äckligt mycket i skolan just nu, så blev det till att åka till skolan iaf.. Ganska ambitiöst, ja vet.. Och där stötte man som vanligt på halva klassen, men det var bara trevligt :D
Jag rusade efter min mattelärare Bo för att fråga vad ja hade fått matteprovet. Resultatet: Klart Godkänt. G. Inte ofta en bokstav gör en så glad. Men faktum är att ja va närmare VG än IG :O Då va de svåraste kapitlet avklarat, känns skönt faktiskt.. Känns kanske värre för många andra i klassen (10/18 fick IG), så man kanske inte ska vara alltför glad liksom.. Sorry :/ Det skönaste med att börja trean ska fan bli att man slipper matte (för självklart så har jag inte valt matte C), och så att man slipper spanska.. Sorry Eva, men spanska och jag verkar inte gå ihop.. Haha, en av årets höjdpunkter var när min spanskalärare frågade klassen vilka som hade valt steg 3 (alltså läser jag steg 2 nu), och inte en enda räckte upp handen.. Man såg ärligt talat hur hennes ögon skiftade från blåa till röda.. Sorry igen Eva, men de va kul.. Men inget slår det när alla fick stå på en rad med händerna rakt upp i luften, och en stackare (Sara E är stackaren) fick lägga sig raklång på allas armar.. Ganska kul liksom.. Så gör vi på vår spanska.. Kanske blir lite tråkigt att sluta på den ändå.. :/

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lillebror... bababa! Vill bara återigen gratulera till ditt mycket välförtjänta mattebetyg. ;) Btw, vad skönt att vi äntligen har fått en vetenskaplig förklaring till varför du somnar på bussen och vi ibland måste hämta dig mitt ute i igenstans. Puss!

2008-02-14 @ 22:26:44
Postat av: Anna

Btw, glad alla hjärtansdag :)

2008-02-15 @ 13:20:43
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se
Postat av: Marika

SÖÖÖTNOOS :D

2008-02-15 @ 15:02:03
URL: http://tellmethen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0