Kul med lov?

Jahaja, sportLOV. Ofta det här ens kan kallas lov.. Plugg, plugg och plugg. Så brukar det låta liksom, och jag gnäller som vanligt om alla lov, och alla "lediga" dagar man måste plugga på. MEN, jag har insett en sak. Man går liksom i skolan i vad, typ 12-13 år, och sen har man liksom resten av livet kvar. Okej, då jobbar man visserligen, och jag kommer förmodligen att gnälla minst lika mycket om det , men va fasen, man ska väl kanske inte klaga så himlans mycket för lite (med betoning på lite) plugg. Nu säger jag inte att jag tycker det är kul att plugga på lov, för det gör jag fan inte, men jag ska nog ta det lugnt med gnällandet ett tag framöver. Man överlever nog liksom.. Skolan är nog inte så farlig.. Nu ska ni se att jag kommer att sitta här å gnälla igen om en vecka, men det tar vi då :D Jag kommer alltså att fortsätta gnälla om plugg och skolan, men jag kommer också veta att det inte är så mycket att gnälla för (hur nu det hänger ihop?).  :/
Okej, mina senaste dagar på lovet  har alltså handlat om plugg (fyf*n vad tråkigt det är att jobba med EU!! Gnäll redan.. :O), men med några undantag. Igår stämde jag träff med min "filmpolare" Emelie (och eftersom det är ganska många Emelie's i kretsarna så är det kanske bäst att kalla henne för 'Björk', så att ingen känner sig vilsen). Och med filmpolare menar jag att vi möts och byter filmer med varandra. Trevligt trevligt. Efter det var det så dags för den omtalade bullbakningen. Det är ganska drygt att baka bullar, eftersom jäsningen tar hyfsat lång tid. Jag varnade er innan bakningen: akta er för mina kanelbullar! Det är alltså något positivt, för jävlar va goda dom blev - om man får säga det själv. Direkt efter jag hade tagit ut dom ur ugnen, så försvann hälften ner i min mage. Jäsningen fortsatte alltså där, med magont som följd. Något jag rekommenderar: kanelbullar och vaniljte. Något jag inte rekommenderar: för många kanelbullar och vaniljte.
Nu ikväll kom homie Agnes på besök, och vi glodde på "Supersugen". Helt klart godkänd, men inte mer. Efter ett antal felkörningar så hittade hennes chaufför (=mamma) hit, och hon lämnade Edsbro, som för övrigt är mycket fint på kvällen.. Man kan inte ha levt ett liv utan att ha sett Edsbro at night. Edsbro - "stan" som aldrig sover.
Ja hörnini, ironigränsen är nog på väg mot max asså..
Imorrn bär det av till Norrtälje med syster. Snäll (och svag) som man är, så lät man sig bli övertalad att följa med, vi är ju trots allt syskon..
Nä, klockan e nog sovdags nu hörni.. Dagens låt får fan bli The Killers igen :D
Gonatten.. Dagens låt: The Killers - Jenny Was a Friend of Mine

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur gåre med EU arbeten nu då? Några framgångar? Jag har faktiskt gjort några framgångar i dag på det satans perkele arbetet. Hela 5 meningar. tack för applåden

2008-02-28 @ 23:55:26
Postat av: Linnéa

Det är bäst för dig att det finns bullar kvar när jag kommer hem! ;)

2008-02-29 @ 09:47:58
Postat av: Ems

Hehe jaa det fick du! Och jag fick vara med på din!! =D wiiihoo!

2008-02-29 @ 14:49:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Pernilla

Bajsa på EU David

2008-02-29 @ 15:44:09
Postat av: Pernilla

Allt och alla, vad sägs?

2008-02-29 @ 15:59:38
Postat av: Ems

"och eftersom det är ganska många Emelie's i kretsarna så är det kanske bäst att kalla henne för 'Björk', så att ingen känner sig vilsen" tack för förklaringen förresten! =P
Jag håller också på med ett EU arbete.. Det är ju såååå kul!.... eller inte....

2008-02-29 @ 17:26:48
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: ems

Ja en aning kanske! Du kan ju se hur roligt jag och Sandra hade när vi försökte vara seriösa och plugga lite EU.... ;P

2008-02-29 @ 22:21:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: ems

haha, jag kan tänka mig de =P jag kan se dig framför dig puta ut med magen och kolla hur du skulle se hur gravid! ;-) haha

2008-02-29 @ 23:28:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Emelie

svar: Haha! Jag vet, men vafan, det är ju skadeglädjen man lever för xD

2008-03-01 @ 17:04:49
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Sara

haaaaaatar att plugga!

2008-03-02 @ 10:53:56
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Sara

svar: du

2008-03-02 @ 19:34:38
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Anna

shit, du är populär du david !
11 kommentarer är icke dåligt :)

2008-03-03 @ 20:52:47
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0