Shit, va svag man e

Jahapp, då vara dags. Shit va svag man e :/ Här har man hela tiden sagt att "fan heller, ja ska inte skaffa nån blogg", men se vad som hände.. Jag skyller på Emelie Sundin och Sara Nilsson.. Och  min syster.. 9 av 10 gånger man ser dom vid en data, så sitter dom å bloggar.. Måste vara deras fel.
Jaha, så vad kommer jag skriva om i den här bloggen? Ingen aning faktiskt.. Förmodligen bara skit, typ en gång i veckan/månaden, så förvänta er inte alltför mycke.. Eller så kommer det bli så att imorrn har ja glömt bort att ja har fixat en blogg och, vips, så va den borta..
Man kanske ska dra en liten presentation: jag heter alltså David, är 17 (going 18 in april), och jag bor i den underbara (?) skithålan EDSBRO!! Går på Roden, och det funkar helt okej. Det är väl typ det man behöver veta.. Och juste, jag är en sportnörd (spelar innebandy, och har spelat fotboll i stort sett sen ja lärde mig gå, men faktiskt inte längre), så bli inte förvånade om det dyker upp något pyttelitet om sport..
Men som sagt, förvänta er inte alltför mycke..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen David xD Fantastiskt trevligt att du börjar skriva blogg måste jag säga! hahaha!

2008-02-09 @ 17:47:44
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Sara

snygg blogg david :D

2008-02-09 @ 17:49:27
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0