Bara för att..

Nu skriver jag ett inlägg bara för att.. Har inget på gång, men ska väl kanske visa något livstecken. Och juste, internet fungerar! Wohoo.. Jag vet faktiskt inte själv om jag var ironisk eller inte.. Jag är nog inte beroende av det här spindelnätet iallafall. Eller det är man väl, även om man inte tycker det.. Det skulle ju vara ganska intressant att se hur det blev om hela alltihopa bara kollapsade.. Skulle världen vara utan internet i en dag så skulle väl världen stanna upp.. Tragiskt.
Jag har nu jobbat tre nätter, och det känns i kroppen. Sömn får jag inte så mycket som jag behöver, även om jag sover stora delar av dagarna. Man kan väl alltid sova mer.. Men man får gå in i det med en positiv inställning - bara tre nätter kvar (ledig på midsommarafton :D), och ett väldigt trevligt tillfälle då lönen kommer. Lönen ja, det är den så kallade moroten. Är det jobbigt, och framför allt tråkkigt, då är det bara att tänka på lönen. Ett mycket bra tips. Visserligen är det ett par dagar kvar tills lönen kommer, men som sagt - positiva tankar!
Jag vet fortfarande inte om jag är ironisk eller inte..
Ikväll är det så dags för den "avgörande matchen", "Matchen med stort M", "ödesmatchen" och så vidare. Jag är en av alla dom som tror att vi vinner om Zlatan spelar, och att vi förlorar (möjligtvis oavgjort) om han inte spelar. Som tur är så ska han ju spela, alltså vinner vi. Jag säger vi, eftersom jag är svensk (men ja, jag har ett tyskt efternamn).
Antingen så blir det en spännande match, och Sverige vinner med 1-0, eller så leker vi sönder ryssarna och vinner med 3-0. Jag lutar nog lite mer åt 3-0. Men bara för att jag är övertygad om att vi vinner, så blir jag ju inte besviken om det blir oavgjort - det räcker ju också. Blir det 3-0 gör Henke, Zlatan och Mellberg mål, och blir det 1-0 så gör "bara" Zlatanovich mål. Där har ni mitt utmärkta tips.
Jag har precis fått min beställning av Scrubs, säsong 4 och 5, och det gör en ju ganska lycklig. Tydligen så kan man inte köpa säsong 6 än, men när man kan det, då jävlar. Då är samlingen fulländad. Så fort jag blir ledig så blir det till att pressa denna underbara serie. Man får liksom aldrig nog av den..
Jag har fått klagomål på mitt förra inlägg, p.g.a. den omänskliga längden, och jag ber återigen om ursäkt. Därför tar det här inlägget slut nu!
Bye bye
(Heja Sverige)

Kommentarer
Postat av: Em

Så bra var ditt "utmärkta tips" ;D Hejdå Sverige!

2008-06-18 @ 22:46:02
URL: http://emeliegdoster.blogg.se/
Postat av: Erik

du ska aldrig sluta fövånas när det gäller mig;D

ditt tips var jääävligt dålig men om sverige skulle spelat normalt så skulle ditt tips nog kunnat slagit in men nu spelade de helt jävla bedrövligt o det blev ju som det blev....

2008-06-19 @ 18:28:01
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Pernilla

krupp är faktiskt riktigt roligt:P Ja, förlåt David:P

2008-06-19 @ 20:49:14
URL: http://pernijah.blogg.se/
Postat av: Ems

Skriv korta och många inlägg ;) Då orkar man läsa =) Glad midsommar!

2008-06-20 @ 10:55:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0