Ganska tråkigt..

Jag skrev nyss ett inlägg som blev ganska så raderat, och sånt gillar man ju.. HaTa BlOgGeN!
Erik skrämmer mig mer och mer med sina bilder på dagens outfit. Jag har nu fått det bekräftat att han lånar/snor kläder ur sin mammas garderob. Men jag har också fått bekräftat att hon aldrig använder dom. Jag frågade honom varför han inte har kläderna i skolan, och han bad mig betygsätta dom på en skala 1-10. Då förstod jag varför han inte använder kläderna i skolan, han tycker alltså inte heller att kläderna är fina. Här kan ni se ett exempel. Nej men se där, en länk.

Jag har märkt att omställningen från att ha jobbat till att vara ledig har varit ganska tung. Eftersom jag har jobbat på nätterna i en vecka, så verkar det som att kroppen är inställd på att jag ska vara vaken på nätterna. Visst, det är ju bra när jag jobbar, men fan inte när jag är ledig och ska sova!
Sommarlovet har hittills varit ganska tråkigt, mest p.g.a. det dåliga vädret. Men om vädret är dåligt så har man i alla fall något att skylla på när man sitter inne hela dagarna. Iofs så finns det väl ingen anledning att vara ute om det är dåligt väder, så vi glömmer vad jag precis sa.
Igår kväll var jag i Hallsta (jag vet, fyfan) med padre och Empo. AIK - Gefle var väl ingen höjdare direkt, och vi hade solen rätt i ansiktet hela matchen. Innan matchen så tippade vi resultat, och läser ni dagens Norrtelje tidning så ser ni vad reultatet blev, och då förstår ni vad jag tippade.
Ikväll blir det förmodligen Hallsta igen (Hallsta två dagar i rad har nog aldrig hänt tidigare, allvarligt talat), eftersom det är speedway. Det är faktiskt kul att titta på, och för er som inte vet, Hallsta har ett lag i Elitserien - Rospiggarna.

Jag har, precis som många andra, blivit lite småkär i Ryssland (inte i hela landet, men i fotbollslandslaget). För jävlar vilken match dom gjorde mot Holland. Nu behöver vi ju verkligen inte skämmas för att vi åkte ut mot Ryssland. Jag blev förtjust i främst en spelare. Andrei Arshavin (ryska stavningen är på topp idag, host.. host..). Killen är 27, men ser ut som 10. Han gjorde vad han ville hela matchen. Vad han ville! Så bra skulle man ju gärna vilja vara på något liksom.. Mot Sverige var det bara hopplöst när han hade bollen, men mot Holland var det bara grymt. Jag har alltså fått en idol på bara nån dag. Han ser ut som 10, men shit, killen kan spela fotboll! Man United-nörd som jag är, så skulle jag kunna döda för att få honom dit. Inte döda, men nästan..
Nej, nu ska jag återgå till att göra ingenting, hej svejs!
Dagens låt: Sugarcult - Stuck In America

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han gjorde en länk! Everybody say aaah oooh! scrubs referat XD

Du, den fotostunden kommer bli en unik en, det ska jag se till haha. Det är ju inte varje dag man är i Israel med pårökta dudes :D

2008-06-24 @ 20:40:23
URL: http://emeliesundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0