Snart så..

Jag har överlevt min första jobbhelg utan stödhjul, d.v.s. utan min syster. Och jag måste säga att det gick väldigt bra. Förvånansvärt bra. Nu ser jag fram emot några lediga vardagar (som jag självklart måste plugga på) innan helgen är tillbaka igen. Just det känns lite tungt, att jag inte kan "roa" mig på helgerna, men jag är ju faktiskt ledig nästa helg. Studenthelgen alltså. Så det ser jag verkligen fram emot :D Den får gärna komma typ nu..
Idag har det som vanligt varit skola, och dagen började extremt drygt, med två redovisningar. Den första var för ettorna, och tråkigt nog så fungerade inte vår power point-presentation. Men det funkade iaf, och det gick nog helt okej. Även den andra gick helt okej. Så det var helt okej (nu ska jag sluta). Lunchen smakade skit, och på religionen fick jag den glada nyheten att jag kommer få MVG i slutbetyg. Gracias Morgan. Eftersom jag, Erik och Stina är "speciella" så gjorde vi vår spanska-uppsats i fredags, medan alla andra gjorde den idag. Anledningen till det är att vi bad om det, eftersom vi skulle ha så mycket annat idag. Anledningen var alltså inte att vi är speciella.
Uppsatsen ja, jo den gick väl helt okej. För att vara så dålig på spanska som man faktiskt är (har ju bara läst det i två år, några lektioner i veckan) så gick det nog bra. Jag tänkte säga helt okej, men jag sket i det. Jag fick väl ihop två sidor iaf. Hade man inte haft ett brev man skulle svara på, så hade det förmodligen inte ens blivit en halv. Men man får väl vara nöjd liksom. Uppsats på spanska, det låter ju faktiskt inget vidare.
Jag blev precis klar med amerikanska president-arbetet, nu är den inmailad och klar, och det var ganska lägligt, eftersom det är inlämning imorgon. Jag är bara glad att den är klar. Får väl se hur resultatet blir.
På onsdag är det prov i inför körkortet som gäller, och sen har jag en vecka på mig att skriva ett större arbete till samma ämne. Vad gör man inte för de högre betygen liksom.
Idrott imorgon, sista för året - det betyder att man får göra lite vad man vill, och Erik verkar väldigt sugen på att orientera. Ska man möjligtvis haka på? Eller så kanske man måste springa Cooper, eftersom jag bara har gjort det en gång. Skit.. Det slutar väl med att man spelar fotboll. :D
För övrigt så har jag citerat Björn Gustafsson hela dagen: "Not". Något som Sundinemelie har blivit väldigt irriterad på. Alltså är jag nöjd.
Nehepp, adiós.
Dagens låt: Panic! At the Disco - Nine In the Afternoon

Kommentarer
Postat av: Ems

Älska Björn ;)

2008-06-02 @ 21:50:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Emelie

David, du irriterade inte mig alls. Jag älskade det...

NOT!

2008-06-03 @ 19:54:36
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej, du irriterade inte mig på ett sånt sätt, haha!

2008-06-03 @ 21:38:26
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Erik

det är mycket, mycket möjligt att det var han... ;D

2008-06-03 @ 23:58:57
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0