"Back-ass"

Är hemma igen efter ännu en dag som spårat ur i skolan. Distansdag och elever från SP06B är ingen jättebra kombination. Av någon anledning så är alla som är där halvt flummiga. Jag fick alltså inte speciellt mycket gjort idag, men vad gör det när man har så kul som vi har :D Dagens sista flummighet måste jag dela med mig av.
Jag, Erik, Emelie och Sofie sitter i ett grupprum och alla försöker väl att arbeta med något. Jag reser mig upp och ska gå ut, jag vet inte varför men jag tittade på Eriks rygg och det var ett ganska stort mellanrum mellan tröjan och "huden". Och vad jag får se var så jävla roligt att jag knappt kunde andas. Fråga mig inte varför jag tittade in i Eriks tröja, min blick liksom bara gled dit. Men iallafall, Eriks skuldror trycks ihop på nåt konstigt sätt, och resultatet av det blev... En rumpa! Erik sitter med en rumpa på ryggen, därav smeknamnet "back-ass". Alltså ryggröv. Jag ramlar nästan in i väggen för att jag skrattar helt okontrollerat, jag får ont i magen och det går senare över i mindre kramper. Jag försöker få fram några ord och säga till Emelie att hon måste komma och kolla. På nåt konstigt sätt så förstår hon vad jag säger, hon tittar lite tveksamt in i Eriks tröja, och fem sekunder senare så gråter hon av skratt. Reaktionen var väl ungefär likadan hos Sofie. Bildbeviset på denna fantastiska skapelse (skapad av Eriks skuldror) finns på allas mobiler, och jag blir överraskad om den inte finns på Expressens förstasida imorgon.
Men som sagt, alla i SP06B är flummiga på torsdagar. Men frågan är om inte Sofie är värst. Idag hann hon med att: kolla på en och samma video (en kille som gör en förjävlig dans) minst trettio gånger och hamna i chocktillstånd p.g.a. den, hon dansade kycklingdansen (såg ut som kycklingdansen i alla fall), hon lackade sönder om någon rörde hennes hemmagjorda Nya Zealand-flaggor trots att hon senare själv satt med dom i håret, hon skrek ganska mycket, och.. Ja, hon är flummigast. Grattis Sofie, du är härmed flummigast i klassen (i skolan?). Även ett grattis till Emelie, som antagligen kommer att vara med i nästa upplaga av Guiness Rekordbok, under rubriken "Antalet flaggor i håret på en och samma gång". Javisst, Emelie fick röra flaggorna minsann.. Kanske var det för att hon hjälpt till att göra dom, kanske inte..
Juste, det var teater i skolan också, "Snövit". Helt okej var den, även om man blev rädd för drottningen.. Är det något som är fel om man blir rädd för Snövit?! Om någon tycker att det är det kan alla som var där ställa sig bakom mig och säga att det faktiskt var läskigt.
Ni har nu fått en inblick i hur det kan se ut på en lektionsfri dag i SP06B, så kom och gör oss sällskap. Det är helt enkelt för bra för att missa.
Tjingtjong, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA totally true! :D Du måste fan lägga upp bilden på rygg röven! Eller skicka den till mig så jag kan lägga upp den, haha! Jag vill vara med i Guinnes rekordbok, ska vi söka? Jag lär ju komma med eftersom att ingen annan kommer så en sån sjuk idé xD

2008-03-06 @ 21:08:50
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Oj, Guiness menar jag (a)

2008-03-06 @ 21:15:56
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Men då passar jag ju perfekt där ffs. Haha jadå, det var ju trots allt du som upptäckte Eriks backass, haha! Och just det, om du vill kan jag visa dig hur man lägger ut bilder sen, för det kunde du inte va? :P haha

2008-03-07 @ 18:27:56
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0