Björn till Serbien

Okej, äntligen är det över. Och med "det" menar jag Melodifuckingfestivalen. Jag kan knappt vänta till den "stora finalen". Host host som man brukar säga.. Host..
Ehh hon som vann (vad heter hon?) var väl liksom bra för typ tjugo år sen, alltså precis som Carolajäveln.. Men aja, som jag har sagt tidigare, jag tror starkt på Sveriges framtid inom musiken..
Men jag har ett förslag: vi skickar Björn till Serbien (för det var tydligen där finalen ska gå). Han behöver liksom inte sjunga, han kan bara vara Björn. Det räcker ganska bra. Och jag tror att en Björn som inte sjunger är bättre än en Perelli (så hette hon tydligen) som sjunger. Om han är med så slipper vi iaf skämma ut oss. För fan vad bra han är. Om jag någon gång i framtiden skulle hamna åt "det andra hållet" så får du passa dig Björn, because I will find you! Och det bästa, vi har samma efternamn, alltså behöver ingen byta NÄR vi gifter oss. Okej, det här var alltså bara ett skämt, men jag håller fast vid att han är grym - men det stannar där. Sorry Björne.
Okej, en summering: Melodifestivalen är skit och Björn/Luuk är för bra för skiten.
Imorgon är det dags för Kungsberget igen, och som förra gången så åker jag med syster och pappa + 2 nyförvärv, den andra systern och en kompis till den första systern. Jag har planerat att ramla max en gång (omöjligt?), och om det skulle bli så att jag verkligen ramlar, då ska jag försöka att inte bryta nåt. Låter som en rimlig plan.
Mest ser jag nog fram emot att få se den ena systern som ska åka bräda för första gången :D Det ska bli.. intressant. Dessutom så har jag bestämt mig för att ankarliften inte ska vara nåt hinder imorgon..
Förresten, skulle det inte passa perfekt att börja kalla Melodifestivalen för "Det"? Ni vet den där filmen, "Det"? Faktiskt så finns det vissa likheter: i filmen är det "den läskiga clownen", i Melodifestivalen har vi Charlotte Perelli!
Så nästa år kommer "Det II", med Charlotte Perelli. Magnífico!
Ciao :D

Kommentarer
Postat av: Erik

haha, jag satt fan o kolla igenom hela det tråkiga klippet o lyssnade på allt skitsnack hon hade att säga o sen kommer det ! fy fan va jag garva alltså...
förresten tror nästan Björn är lite gay så du har en chans ;D

2008-03-15 @ 22:56:06
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: ems

asså fy fan vilket intressant inlägg du har knåpat ihop. Att Perrelli skulle gå vidare var väl ingen nyhet kanske, men varför kollar man egentligen på skiten när man vet vem vinnare är? ;P
"Och det bästa, vi har samma efternamn, alltså behöver ingen byta NÄR vi gifter oss." Det var dagens!

2008-03-15 @ 23:29:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Anna

haha XD
ja måste hålla med föregående talare, "Och det bästa, vi har samma efternamn, alltså behöver ingen byta NÄR vi gifter oss." Det var dagens

2008-03-16 @ 13:47:03
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tycker du har något fint på G där, David. Du och Björn skulle bli ett fint par. Så kan jag komma och hälsa på "då och då" (vilket innebär, all the time). Det vore väl roligt? xD

2008-03-16 @ 22:22:31
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Empo

Det kan du nog fan ha rätt i du! ;p

2008-03-17 @ 23:08:23
URL: http://emeliegdoster.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, ska man tro på det? :P hahaha.
Nej jag har då ingenting med att göra angående att hon är muslim :P jag försöker snarare få henne att inse att det inte räcker med att sluta äta gris för att kalla sig muslim, haha!

2008-03-18 @ 20:41:46
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0