Crazy Friday

Som jag har sagt förut, så förtjänar ingen lärare att ha våran klass på en fredag eftermiddag. Men ingen lärare kan ju slippa liksom bara för att vi elever säger så. Men jag kan säga att vi är helt hopplösa. Fullkomligt hopplösa.
Ett av många märkliga (men roliga) citat:
Susanne (lärare): Var det något du ville säga?
Pernilla (elev): Nej, jag försökte bara få mottagning på mobilen..
Som sagt.. Hopplöst var ordet.
Våran klass är ganska svår att ha att göra med i vanliga fall, men på fredagar.. då är det annorlunda..
Trots den flummiga dagen så lyckades jag ganska bra med min redovisning om EU. Eller bra vet jag inte, men jag klarade av den utan att svimma, så det ser jag som klart godkänt.
Under en liten "utesväng" på rasten så hittade jag en studsboll :D Och kanske är det bäst att jag säger det nu, så att alla vet. Om, OM, jag någonsin skulle hamna i fängelse, OM, så måste någon av mina vänner smuggla med sig en studsboll in i fängelset och ge till mig. Jag svär, jag kan roa mig i flera år med en studsboll.
Studsbollen blev ganska studsad om man säger så, efter det att jag hittat den, och Ibbe ville hela tiden leka med den. Men se det fick han inte. Eftersom typ hela skolan har gått hem vid den tiden så kunde vi fritt springa runt i centralkorridoren. Jävla kul faktiskt. Jag vet att man inte ska "skryta" om sina egna skämt, men den här var jag nöjd med: vi har precis kommit tillbaka till vår egen korridor, jag ser ett sånt där diadem på golvet, tar upp det och säger till Ibbe: "Oj, Ibbe, du måste ha tappat det när vi sprang omkring och lekte". Tack för applåderna..
Och så måste vi hälsa Annika välkommen tillbaka från Egypten, glad to have you back babe :D
Vi hörs hörni, hejsansvejsan
Dagens låt: Angels & Airwaves - Secret Crowds

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha självklart ska jag hjälpa dig med det med, jag börjar ju bli proffs på det nu! xD

2008-03-07 @ 19:18:11
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja det har du rätt i, moaha. Kanske kan ordna något på måndag, haha.
Tack ska du ha, haha!

2008-03-07 @ 20:45:50
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

haha lätt :P

2008-03-07 @ 21:36:36
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha pami så jävla skön

2008-03-09 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0