Frågor :O

Eftersom Sundinemelie ville att jag skulle göra skiten, så måste jag väl göra skiten..


1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Ritar upp en sol över platsen där du bor" (Sångbok).

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En golvlampa.

3.Vad var det senaste du såg på tv?
Hmm fotboll antar jag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
22.12 (Helt korrekt)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min syster som går ner för trappan.

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
För en timme sen, när jag gick från bilen.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Sundinemelies blogg..

8. Vad har du på dig?
Hemmakläder, alltså mjukisar och en random tröja.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ehh, mitt minne är kortare än en guldfisks. Något drömde jag säkert, men vad?

10. När skrattade du senast?
För inte så länge sen, och det var min systers fel..

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
I Edsbro ser man konstiga saker varje dag.
Men en annan annorlunda sak: jag zappade på tv:n, råkade se lite snabbt på friidrott, och det var kulstötning för kvinnor. Och som ni alla vet så ser de kvinnorna ut som män.. Så egentligen var det kanske inte så konstigt.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Va fan längesen.. "Cinderella man" tror jag.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Vad skulle jag inte köpa?

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är extremt höjdrädd. Ibland kan jag bli rädd när jag ska gå ur sängen - och den är inte speciellt hög.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag antar att typ alla krig har med politik att göra så det kan man väl inte svara.. Men det gör jag ändå :D
Kyla ner hela j*vla världen, så att den globala uppvärmningen fick smisk :D

18. Tycker du om att dansa?
Det beror på vem man dansar med :D

19. George Bush?
Är väl amerikan va? 
Det är väl det enda. Mannen har ju inte gjort nåt vettigt, så det är liksom det enda jag kan komma på..  

20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka?
Pojke: David?
Flicka: David? Möjligtvis Daniella..

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Inte överväga, jag ska bo utomlands. Island, here I come!!
Möjligtvis England, och då äre Manchester som gäller :D

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Äntligen, vi har väntat på dig i 123 år! 
Och jag lovar dig, Himlen kommer göra allt för dig, och allt för att försöka överträffa Edsbro.  

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Min syster, Anna, Erik och Sara.

Kommentarer
Postat av: Em

Hahha! Nu blir jag så illa tvungen din gris!

2008-03-09 @ 22:39:56
URL: http://emeliegdoster.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha den här listan verkar sprida smått hat, hehe. Jag ber hemskt mycket om ursäkt HAHA, eller, nej det gör jag inte alls det HAHA.
Nej Björn är bättre än mig, smöris :P Men eftersom att han är min blivade man är det lika bra att jag är näst bäst, moahaha.

2008-03-09 @ 22:51:45
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Erik

ok, skyll på det ...

förresten så pallar jag itne göra den där listan :p

2008-03-10 @ 19:09:42
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0