Ingen fara, jag lever

Okej allihopa, jag lever! Har inte skrivit nåt på sisådär fyra dagar, så jag kände att det kanske var dags. Men har man lov så finns det liksom så mycket annat att göra.. Men hursomhelst, nu är jag här.
Och så var lovet slut.. Som vanligt så tycker jag att det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan (?!), men efter första lektionen imorrn så har garanterat den inställningen försvunnit nånstans. Alltså som det brukar vara.
Idag var det dags för säsongens sista match, och måste säga att det är skööönt att det är slut nu. Laget har på nåt sätt spårat ur, och det var "spiken i kistan" idag, eftersom det dök upp 7 killar till säsongens sista match. Ganska ruttet alltså. 7 killar!! Mina ben har inte återhämtat sig än.. I mål fick vi sätta "Mini", född 1994 (!). Han var utan tvekan bäst på plan, och då mötte han liksom ett lag där den yngsta förmodligen var tre gånger så gammal som honom. (Jag överdriver inte). Okej, så vi var 7, så det kändes ju liksom ganska kört redan innan motståndarna kom med sina femton lirare. Motståndarna (Mälby) hade redan vunnit serien, och vi kunde inte hamna nån annanstans än trea, så det var ganska dött. Ja juste, hur gick det? Inte så bra faktiskt, men något resultat vill jag inte prata om. Om det nu skulle vara så att någon av nån märklig anledning skulle få reda på resultatet ändå, så kom ihåg: vi var 7st. Enda positiva var väl att eftersom vi var så få, så gjorde man ganska många poäng :D
Men som sagt, skönt att det är klart. Ska väl klara av ett år till tror jag, men då blir det f*n inte med det här laget, utan ett nytt som håller på att sättas ihop :D Det ska nog bli bättre ska ni se..
Jahaja, då vare skola igen. Back to reality liksom..
Bye bye hörni :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hela Sp06B lär väl ha tillräckligt mycket bajs till det. Eller?

2008-03-02 @ 20:44:27
Postat av: Linnéa

Tråkigt att matchen inte gick bra, men kul att du fick leka målkung. :) Puss!

2008-03-02 @ 20:44:59
Postat av: Pernilla

Jag tror det med du.

2008-03-03 @ 15:31:27
Postat av: Erik

jaha David, du ljög för mig! du sa till mig att han var 95 men här står det 94... ska jag någonsin kunna lita på dig mer? :O
bara för att hämnas så skriver jag resultatet här! Det blev 21-10! 21-10!

2008-03-04 @ 13:45:05
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: Erik

om du vill veta s¨å ahr ajg fått såna där virusmeddelande av dig idag...

2008-03-04 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0