Lov :D

Jajamensan, då vare lovdags. Härligt härligt. Faktiskt så fick man lov igår, eftersom det vår nån sorts resursdag idag, och imorgon är det ju distans. Så egentligen kanske man inte kan säga att det är lov. Men det är ingen skola kvar, så kan man säga. Och det här lovet kommer väl att vara slut på typ en minut som vanligt, och vips, så måste man dra sig till skolan igen.. Tungt värre.
Nu är jag av med min engelskaredovisning :D Och jag måste säga att känslan efter en avklarad redovisning är tamejfan den bästa som finns. Iaf en av dom bättre.. Vet väl inte riktigt hur det gick, men jag andas fortfarande, alltså klarade jag den på ett hyfsat sätt.
Okej, så idag var det första dagen på "lovet", och det firade jag med att dammsuga hela huset. Kul? Inte speciellt, och inte blev det bättre av att jag vaknade med en galen träningsvärk. Mycket märkligt, för jag har ingen aning om var den kommer ifrån. Och det känns liksom lika jävligt nu. Men för övrigt har jag bara slappat idag, och tagit hand om mina ömma muskler. Det där lät faktiskt extremt fult.. Jag skojade bara :O
Imorgon är det då dags för den stora dagen, The Big Day, Dagen med stort D osv. Tandställningen ska bort! Aaaaaa! Den ska bort! Visst kan det ju bli så att jag, av nån märklig anledning, kanske inte får ta bort den imorgon, men det ska man väl överleva ändå. Men jag har funderat på mardrömsscenario nummer 1: direkt när tandläkaren tar bort skiten, så kommer alla tänder att åka tillbaka till sin ursprungliga plats. Jag vill nu att den som läser det här föreställer sig hur det här kan se ut. Då kommer ni att skratta. Jag skulle förmodligen börja gråta. Men det ska väl inte hända. Nejnej, självklart kommer inte det att hända..
Så det här ska nog bli bra, tandställning bort och lov i drygt en vecka. Klockrent.
Just nu sitter jag och bränner en skiva, och måste säga att den också blev klockren. Muy bien. Den skulle ni allt vilja höra va..
Vi synes och höres, bye bye.
Dagens låt: Colin Hay - Overkill

Kommentarer
Postat av: ems

Fy fan va orättvisst! Lov redan nu? :(

2008-03-19 @ 18:13:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: Emelie

Du kommer väl om det blir ett till ljusterö? :P

2008-03-19 @ 21:27:16
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja man kanske måste tro på Allah, inte dricka alkohol, inte pöka på innan äktenskap, be, kunna arabiska, och iallafall sett en koran :D och hon passar nog inte in på något av det, HAHA.

2008-03-19 @ 21:38:46
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Pernilla

du får ta en bild och lägga upp här på bloggen så får vi sen din förvandling davve! ;D

2008-03-20 @ 08:30:10
URL: http://pernijah.blogg.se
Postat av: Anna

JAG VILL OCKSÅ !
ta bort tandställningen alltså ..
De där med att städa hela huset och engelskaredovisning, de klarar jag mig nog utan.

2008-03-20 @ 10:32:44
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0