Ett försvunnet inlägg gör David frustrerad

Finns det något mer förjävligt än att ett inlägg man är förbannat nöjd med bara försvinner?! Skit. Får väl ta och försöka återberätta så gott det går.
Första skolveckan efter lovet avklarad. Den har gått smidigt och bland annat innehållit två redovisningar. Sam c i onsdags, gick helt okej, och psykologi igår, gick över förväntan. Efter skolan igår gick jag, tillsammans med Ibbe och Erik, ner på stan för att äta mat. Efter det bar det av till Emelies place i Rö. Äntligen fick jag bekräftelse på att det faktiskt finns platser i det här landet som är mindre civiliserade än Edsbro, där jag bor. Kvällen var väldans rolig, med helskönt sällskap och hyfsad film. Vi blev där rätt så länge men till slut fick det vara nog. Emelies mamma var snäll och gav oss skjuts till bussen - något jag inte rekommenderar är att åka stockholmsbussen på natten. Speciellt inte en fredagsnatt. När vi gick på bussen möttes vi av en förjävlig syn. En kille sitter längst fram med benet utsträckt så pass mycket att det knappt går att ta sig förbi, med en papperskorg i famnen och nån slags sörja på axeln som det inte var speciellt svårt att gissa vad det var för slags sörja. Och den här snubben var vi alltså tvungna att ta oss förbi. Vi klättrade förbi. Klättrade. Vi fick helt enkelt agera smidigt. När sen killen hade vaknat till och skulle gå av bussen fick man panik, eftersom jag satt ytterst. Jag lutade mig in mot Erik så mycket jag bara kunde, och jag klarade mig. Inte skulle han få kladda ner mig inte, nehej!
Men kvällen var som sagt bra, tack för det everybody.
Jag har nyss varit ute på en relativt lång löprunda, och det märktes att min fysiska form inte är på topp ännu, även om det gick helt okej. Som tur är har jag många månader kvar innan Dagen D är kommen.
Imorgon ska alla pappor firas, och det firar jag och min familj med att åka till farfar och farmor. Två pappor i ett och samma firande alltså. Dessutom har jag match. Hemmamatch, tack och lov. Hur den kommer gå har jag ingen aning om, just nu känns det som att jag knappt kan springa och hålla koll på klubba och boll samtidigt. De senaste träningarna har gått extremt dåligt, och jag förstår knappt inte ens varför jag blev uttagen. Men det ska jag väl kanske inte ifrågasätta, det är väl bara att tuta och köra.
Jag har länge funderat på att jag ska (måste) fixa en ny design. Men - vet jag hur man gör? Nej. Har jag ens en aning om hur man gör? Nej, inte en susning. Så vi får se hur det går med den saken..

Dagens låt: Mando Diao - Kingdom & Glory. Man kan bara älska gitarren i den här låten, och allt annat också för den delen.
Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Jamen det kanske är för att jag är vettig.. ;D



Aah, dubbelgångare.

2008-11-08 @ 20:04:11
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Haha, jaaa, de var råsöta och kissade på mig.. Haha..

2008-11-08 @ 20:34:41
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kanske kan hjälpa dig med designen ;)

2008-11-08 @ 21:57:16
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Jodå. Är inte känslig precis.. Haha.. Är ju itne så lätt för de små att kontrollera sig så..

2008-11-09 @ 00:47:31
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Jo, precis. Men de hade knappt lärt sig gå på tidningen så. Haha..

2008-11-09 @ 00:53:11
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: FEBB

Godmorgon ! Allt bra med dig ?

2008-11-09 @ 10:02:37
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: haha okej :P i februari är det i alla fall två år sedan Mira blev dräktig och vi undrar fortfarande vem pappan är. Vi såg dem, men kommer bara ihåg att pappan var svart och vit och var långhårig :P

Jag försöker fixa en design åt dig då! Du får berätta hur du vill att den ska se ut (färger, vilka bilder som ska vara med, typsnitt osv) ;)

2008-11-09 @ 13:31:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina aningar är nog alldeles korrekta, iaf dom de stavas Lasse Lindh :)

Dock ÄR mando diao helt grymma också, såg dom live i sommras :)

2008-11-09 @ 17:16:30
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stackare som tvingades möta ett sånt hemskt öde på bussen! du har rätt om att Rö är mindre civiliserat än Edsbro, men kommer man till Rö upplever man alltid något nytt och speciellt! Jag menar, har du nånsin varit med om en spyende snubbe på 2-bussen till Norrtälje innan du kom till Rö? Dont think so!!

2008-11-09 @ 20:37:48
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0