There ain't no motive for this crime

Skolan är mitt i slutspurten, därav den bedrövligt dåliga uppdateringen. Jag struntar alltså i bloggen för tillfället. Men nu, när jag har liiiiite fritid, så klämmer jag in ett inlägg. De senaste dagarna har passerat utan att något speciellt hänt, därför finns det inget speciellt att berätta om. Därför berättar jag inget speciellt om dessa dagar. Ehh, jo, just precis.
För övrigt laddar jag inför några intensiva kommande dagar. Inte intensiva som i "jag-måste-plugga-arslet-av-mig-intensiva" (även om jag skulle behöva det) utan intensiva som i "fest-fest-kul-och-allt-det-där-intensiva". På lördag är det avslutning med innebandyn, och på schemat står tennisturnering. Dubbelturnering för att vara exakt. Tennis är ju förbannat kul, så det ser jag fram emot. Efter det blir det bastu och sedan tacobuffé. Sen... Ja, sen blir det som det blir. Måndag är nästa dag jag siktar mot. Studentskiva. Wihoo! Mango Bar, 22.00, biljettpris: 120 kronor, kom dit kom dit kom dit! Tema: serier. Jag har nog bestämt mig för vad jag klär ut mig till. Jag diggar South Park, och ska man vara någon därifrån finns det ju bara en att vara. Cartman.  Det är lätt att göra sig fet (ja just det, göra sig fet), men problemet ligger i kläderna. Jag har inga kläder som stämmer överens med Cartmans outfit. Dessutom behöver tröjan vara extremt fucking stor om jag ska få plats med en massa kuddar. Men jag ska dra en runda på stan och se vad jag kan hitta.

Annars händer det inte mycket i mitt liv för tillfället. Skolan kväver mig, det är väl typ det. Men tänker jag på hur några veckor det är kvar till studenten så blir saker och ting lättare att genomföra.

Just det ja, sommarjobb. Eftersom jag ska ha en del saker för mig i sommar, Hultsfred, Boden och allt det där, så blev det inte speciellt mycket jobb. När jag kunde jobba fanns det inget jobb och när jag inte kunde jobba fanns det massa jobb. Typiskt. Men vi skrapade ihop två veckor. Två veckor liksom. Kul.
Det jag kan glädja mig åt är att jag förmodligen inte kommer kunna slösa speciellt mycket pengar när jag är i Boden. Så en del av de få kronorna jag kommer tjäna under sommaren (och lumpen!) kanske kan sparas istället för att slösas.
Yepp, vi får se hur det blir med den saken.
Adiós

Kommentarer
Postat av: anna

underbart med studenten snart :) bara att bit aihop och fixa det sist aplugget nu.



ja herregud vad är det med pool? är trött på att höra att alla tycke rdet är så underhållande matcher, jag tycker mest det är frustrerande. igår gav de ju praktiskt taget bort guldet till united ;P

2009-04-22 @ 19:49:16
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes då håller man på Liverpool :) Haha jadu det är en jäkligt bra fråga. Matchen igår var helt sjukt och likadant CL-matchen. Shit!

Det var en väckarklocka för dom absolut. Nu har dom vunnit två raka med 3-0 och 3-1. Idag vände dom ett underläge + att det är 6 olika målskyttar som gjort deras 7 mål såhär långt. Det känns bra. Min kille har till och med dunkat in en boll rakt i krysset efter att ha dribblat 4 pers. Sjukt! :) Men kul.

Och antar att du satt och såg Man U - Everton i FA cupen. Också en spännande match ju.

2009-04-22 @ 23:51:39
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Den tredje

När du blir trött på studentskivan, kommer du då att säga: "Screw you guys, I'm going home!"?

2009-04-23 @ 22:02:04
URL: http://linneagd.blogg.se/
Postat av: rebecca

Haha du är go du. Du skriver att du inte har något särskilt att berätta.. Ändå skriver du jättelånga inlägg. Du hade ju visst mycket att berätta nu :D

Nä men det var typ skitäckligt material på min collegetröja.. Det var alltså inte bomull. Och ena tröjan var för liten.. Men jag ringde och det var inga problem att byta! :D

Niiiice duuude :D Fick du några fina födelsedagspresenter då? ^^

Hahah lääätt att du kommer vara :D Hahha visst är det så att Obamas familj har döpt deras hund till BO!?!? HAHHAHA då är ju David mycket snyggare!

2009-04-28 @ 14:09:05
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0