Jag är uppe bland molnen - och här vill jag gärna stanna

Under några timmar den här dagen hände flera bra saker. Flera helt underbart grymt bra saker. Det blev bättre och bättre, så jag börjar med det som "bara" var bra. Jag, Agnes och Sara gjorde framsteg med projektet. Stora framsteg. Vi bokade "möte" med en norsk utrikespolitiker, och mötet ska naturligtvis äga rum under vår vistelse i Oslo. Nu har vi iallafall planerat in en sak vi ska göra under de tre dagarna vi kommer att vara där. Mer måste naturligtvis bokas in.
Sedan hände det som var mycket bra. Jag fick veta av min svenskalärare att hon hade skickat tillbaka min rapport om modernismen, betygsatt och kommenterad. Jag kastade mig över en dator, och läste vad hon hade skrivit. Just då älskade jag modernismen, jag älskade min svenskalärare och jag älskade alla som satt runt omkring mig. MVG, på det största arbetet i svenska B! Och eftersom det var det största var det i princip avgörande för hela betyget i kursen. Jag fick MVG i svenska B, och det hade jag fanimej inte ens drömt om! Speciellt inte eftersom jag fick VG i A-kursen. Hade hon inte varit min lärare vet jag inte vad jag skulle gjort med henne, så jävla glad är jag.
När jag kom hem hände så det som går in under kategorin "förbannat jävla grymt!". Jag hade fått svar från den jag frågade om lumpen - och Boden ska inte få njuta av mitt sällskap förrän den 27 juli. The Killers är i Sverige någonstans mellan den 8 och 11 juli.
JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I HULTFREDSFESTIVALEN, MEN FÖR HELVETE - JAG SKA SE THE KILLERS!!!
Från och med nu längtar jag inte till studenten den 12 juni. Från och med nu längtar jag till det datumet för att det då är knappt en månad kvar tills jag ska se det bästa fucking bandet på planeten vi kallar "jorden".
Dock måste bokningen vänta till helgen, eftersom det är då min syster kommer hem. Men självklart, självklart, kommer inte biljetterna ta slut redan nu.

Jag är uppe bland molen - och här vill jag gärna stanna.
Adiós

Kommentarer
Postat av: Erik

orka klaga över att jag orkar skriva orka använda rubriker! ORKA!



jag behöver bara få G+ så får jag Vg i slutbetyg så känner mig hyfsat säker :) sj då?



grattis då! men fan du måste ju vara på hela hultsfred o inte bara the killers fan! !

2009-01-22 @ 19:33:06
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erik

"Hade hon inte varit min lärare vet jag inte vad jag skulle gjort med henne, så jävla glad är jag. "



david du får fan sluta tänka på dina lärare på det sättet!

2009-01-22 @ 19:34:20
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha aaaw, man blir ju glad bara av att läsa det här inlägget, bra att iaf någon är lycklig.(oj vad deprimerande det där lät xD)



Jag måste nästan hålla med Erik i inlägget ovan, det där var lite obehagligt! ;P

2009-01-22 @ 19:55:37
URL: http://thescrapbook.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Fy fan vilken härlig dag David! Din lycka smittar av sig! :)

2009-01-22 @ 20:28:52
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0