Sverige kommer att bjudas på grym underhållning - och jag ska fan vara där

Det här har på ett sätt varit den lyckligaste dagen i mitt liv. Men samtidigt har dagen varit... Hmm, låt oss säga förjävlig.
Ett SMS kan göra en lycklig på många sätt. Ett aningen annorlunda sätt fick jag uppleva idag. Jag tittar på mobilen och ser att jag fått ett meddelande från Empo, min syster. Jag öppnar mobilen och läser: The Killers kommer till Hultsfred. THE KILLERS KOMMER TILL HULTSFRED!!!!! För helvete, bandet jag gillar så förbannat mycket kommer till fucking Sverige!!!! Jag frågar henne vilket datum festivalen börjar. Hon säger att festivalen börjar den 8:e juli. Juli, juli, juli. Det enda jag vet om lumpen är att jag ska vara i Boden, vad jag ska göra, och när det är. När är det? Juli. Juli, juli, juli. Den informationen har jag fått, och det är den enda informationen som finns att få.
Finns det nån Gud där uppe, eller där nere, eller var fan du finns, snälla, snälla låt Boden vänta till efter Hultfredsfestivalen. Jag skiter i allt annat på festivalen, men snälla, låt mig se The Killers. Vem vet, kanske är det enda gången dom kommer till fucking Sverige - så låt mig få se detta underbara band! Jag vet att du, Gud, inte förespråkar mord, men jag skulle kunna döda för att få åka till Boden, efter att jag har fått se The Killers.

Jag har tittat på alla hemsidor, men ingenstans hittar jag något exakt datum. Varför, varför står det bara "juli" överallt?! Jag vill veta vilket datum det är! Jag har till och med kontaktat någon sorts "lumparvetare" (hmm, finns det ordet med i ett lexikon?), och frågat om det någonstans finns ett exakt datum för när just denna utbildning inleds.

Jag tänker förmodligen boka biljett, och är det tänkt att jag ska vara i Boden just då, ja då får jag väl enkelt smita därifrån, ta mig till Hultsfred, och sedan åka tillbaka. Utan att någon märker något, självklart.

Just det, ännu ett prov avklarat. Rättskunskap, och helt ärligt, precis som med Sam C-provet, så har jag ingen större aning om hur det gick. Men det kändes som att jag klarade det, minst, och nu återstår "bara" provet i filosofi på måndag. Av proven då förstås, alla inlämningsuppgifter orkar jag inte ens rabbla upp.
Adiós

Kommentarer
Postat av: Erik

men provet i filosofi är lugnt! eller kanske inte.. :p

jag tycker inte att man kan vara överlagsen två, men däremot klart tvåa...

ja fråga mig inte! Ärligt talat tittade jag för typ 1 månad sen o då var alla bloggar värde exakt lika mycket förutom Erikas som hade minskat med jättelite...

2009-01-21 @ 20:27:13
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erik

FÖRRESTEN JAG jag fick upp värsta bilden av ditt inlägg. Jag ser hur du någon natt före 8 juli är som värsta Macgyver o smiter ut från Boden regementet för att komma till Hultsfred...

2009-01-21 @ 20:29:19
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Eriikiis

Hahah david, vi får hålla hakan uppe och hoppas på ett G, JAG HATAR G.. hehe som sagt, humöret uppe :D

Ja trodde också han skulle göra det eftersom han snabbt ställde sig upp när vi viskade, men som jag sa innan provet, han är blåst och allmänt dum i huvet :D



^^^Haha

2009-01-21 @ 22:16:41
URL: http://eriikiis.blogg.se/
Postat av: Linnéa

JAG VET!!!! Det är fantastiskt lillebror! Om du är i Boden får jag och Emmel komma och kidnappa dig bort från alla militärmänniskor (jag inser själv hur orealistiskt det låter, men jag ska försöka!)

2009-01-22 @ 09:32:16
Postat av: PollE

Hah kidnappad av militär människor INTE BRA mina kusiner har fasen blivit det sjutton tusen ggr

2009-01-22 @ 13:33:15
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: PollE

Läste nu att du skulle göra lumpen i boden. Tror det blir kul faktiskt. Boden e inte sååååå boush som alla påstår. xD har du msn btw?=)

2009-01-22 @ 13:48:33
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHA kameror eeey xD annars kan ju jag bara ta kort på mig men galna ansiktuttryck och sedan skicka till dig så att du blir rädd. kul

2009-01-22 @ 14:25:59
URL: http://thescrapbook.blogg.se/
Postat av: Sandra

The Killers är verkligen hur bra som helst.

Det kan nog faktiskt bli så, känns helt rätt. Och måste säga att jag är imponerad av många av spelarna som verkligen visat sina absolut bästa sidor så nu blir det spännande.. men dom fick Spanien att se dåliga ut så det kan nog gå långt.

Haha det är ingen förolämpning, tro mig jag vet vilken nivå dom håller.. vi har ett bra lag men tyvärr är det inte alla som är för intresserade av det där med att spela fotboll.

Japp Anders Linderoth.

2009-01-22 @ 14:57:27
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

och jag är avis ;)

ja eller hur? kul att det är så många unga och nya spelare också. carlén har jag alltid tyckt var lite överskattad med tanke på hans pappa och sådär men han har verkligen gjort avtryck. likaså målvakterna och doder.. ja man kan rabbla upp massor av namn, helt enkelt alla har haft en bra turnering såhär långt. jo kroatien blir den tuffaste matchen men jag tror det peppar dom till att bli bättre också. så det ska bli spännande att se.

Japp det skulle jag vilja säga, skrev lite smått om deras beteende nu efter helgen och idag hamnade det i tidningen att "bois skakas av ny skandal" puh! Så jag vet inte vart man ska sikta i år för det är lite dålig stämning.

Hehe nej det är klart att man inte vill :P

2009-01-22 @ 19:19:12
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0