I need direction to perfection, no no no no

Efter att alla mina aggressioner hamnade i föregående inlägg, tänker jag nu leverera lite humoristisk fakta och några påståenden som kan få en att röra på munnen. Vi kan säga att allt detta härstammar från mig, allt har fötts och utvecklats i mitt huvud. Även om det inte stämmer helt, så kan vi låtsas att så är fallet.

- Det finns tre sorters människor. De som kan räkna och de som inte kan.
- Säg till en man att det finns 300 miljarder stjärnor i vårt universum och han tror dig. Säg att en bänk är nymålad och han måste känna på den för att vara säker.
- Om du skriker i 8 år,7 månader och 6 dagar, har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe. (Låter väl inte riktigt som att det är värt besväret....)
- Folk tror på vad som helst, bara du viskar det.
- Första pannkakan blir aldrig bra.
- Alla stora upptäckter gjordes av misstag.
- Moder natur är en satkärring.
- Även den starkaste får ta i när han/hon skiter.

Värdelösa uppfinningar:
- Överstrykningspenna med svart färg.
- Brandsäkra tändstickor.
- Uppblåsbar darttavla.
- Hjälm till kamikazepiloter.
- Deodorant med svettlukt.

3 starka bevis för att Jesus var italienare:
1. Han gestikulerade med händerna när han pratade.
2. Han drack vin till varje måltid.
3. Han använde olivolja.

Barn kan vara bra smarta ibland.
- Svampar växer på fuktiga ställen. Det är därför dom ser ut som paraplyer. (Henrik, 8 år)
- Aresenik är en stark krydda som lätt kan förstöra en hel middag. (Jeanette, 10 år)
- Anarki är ett land där kungen är drottning. (Tore, 11 år)

Tips på hur du kan reta din omgivning:
- Åk till Donkens "Drive In" och säg att du vill ta med dig maten.
- Pip när du backar.
- Häfta ihop papper i mitten.
- Utforska offentligt hur sakta du kan göra kväkande läten. 
- Fråga dina medarbetare mystiska frågor och anteckna deras svar i ett block och mumla något om "psykologisk profil".

Fraser du inte vill höra när du återfår medvetandet...
- "Jag vet inte vad det där är, men skynda er att packa in det i is"
- "Bosse, kan du öppna den här säcken, han rör sig fortfarande."

- "Vad menar du med att vi har fel patient?"
- "Jag visste inte ens att en människa kunde böja sig på det sättet"
- "Håll patienten stilla, vi har nästan öppnat helt..."
- "Visste doktorn att han skulle se ut så där efteråt?"
- "Självklart har jag utfört den här sortens operation förut, syster!"
- "Syster, se till att du får det här nedskrivet ordentligt. Det kommer att bli ett jättebra manus till Cityakuten..."

Så, nu mår jag genast mycket bättre.
Och kom ihåg - allt har fötts och utvecklats i mitt huvud.
Adiós


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fantastisk information...:)

2009-01-17 @ 01:22:12
URL: http://linneagd.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Åhh vilket upppiggande inlägg david! Nu blev man på bättre humör! :)

2009-01-17 @ 17:28:52
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Erik

jag har faktiskt inte ändrat nåt utan det står så men jag vet inte hur jag ska tolka det, så la ut det på bloggen för att få hjälp!

2009-01-17 @ 22:36:10
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erik

jag har liksom som en liten snabbknapp som jag bara kan trycka på om jag vill se ifall du skrivit något nytt inlägg eller inte....

2009-01-17 @ 23:02:00
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: hehe jo men visst ;)

2009-01-18 @ 01:29:01
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Beccsbox

Du fick mig att dra på smilbanden i alla fall ;) Men usch för alla dina läxor!? (läste inlägget under också.. bra va? :D)

Haha ja precis ;) Det är ett måste. Vissa personer är bara bra för andra att lyssna på liksom :D

Jaa, nu har jag halsen som spökar lite då och då. Men vi klarar oss rätt bra ändå från förkylningar nu va!? :D

Hahha, men det är ett litet roligt samtalsämne som följt med nu ett tag i våra kommentarer. Därav ett samtalsämne som msåte fortsätta ;)

2009-01-18 @ 17:20:29
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: beccsbox

Du har fått en utmärkelse i min blogg förresten :D hihi

2009-01-18 @ 19:38:11
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Emelie

oh dear! det bästa var ju den allra första och den med jesus :P så du menar att du kommit på allt det där själv?

2009-01-18 @ 20:18:09
URL: http://thescrapbook.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha riktigt härligt inlägg, fick mina mungiport att peka uppåt mitt i min irritation!!

Jovisst är likheterna stora i deras spel? :P Nejdå vad jag menade är att dom har den märkliga egenskapen att vinna mot bra lag och förlora mot skitlagen. Annars finns inga större likheter mellan lagen haha.

Jo det är klart att motivationen blir större. Ja hur gör man det?? Ingen aning! Men jag minns att tränare Linderoth sa efter matchen "att kalla vårt försvar en hönsgård är en förolämpning mot hönorna".

Jaha då förstår jag att du får jobba natt.

2009-01-18 @ 23:35:42
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha det är fan läskigt. Märker hon det inte själv?

2009-01-19 @ 18:44:11
URL: http://pernijah.blogg.se/
Postat av: ron

hahaha du är rolig du :P men en sak förstog jag ej, antingen så har du skrivit fel eller så är jag bara otroligt osmart.



- Det finns tre sorters människor. De som kan räkna och de som inte kan.



vad menar du?

2009-02-01 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0