I don't like this at all

Under helgen har jag lagt märke till:
- Att jag aldrig mer vill vara i skolan en lördag.
- Att jag aldrig mer vill gå upp halv sju en lördag.
- Att man får förbannat ont i nacken av att skriva prov en hel dag.
- Att engelsk läsförståelse tydligen är lättare än svensk.
- Att matte tydligen är lättare än svensk läsförståelse. Matte!
- Att Emelie har ett hus, ett stort hus, fullt av utmärkta gömställen.
- Att trötthet lockar fram roligare beteenden hos folk än vad alkohol vanligtvis gör.
- Att det faktiskt går att besegra Erik på NHL.
- Att världen i fredags fick skåda det snyggaste och mest orimliga målet på FIFA som någonsin gjorts. Vilken upplaga det var? FIFA 94. Femton år gammalt alltså. Klockrent.
- Att asiatisk film faktiskt kan vara rolig.
- Att Sara tydligen gillar att slå mig ansiktet.
- Det mest övertrötta beteendet någonsin (Ibbe).
- Att Pelle har en grymt bra musiksmak. White Lies är det senaste bandet han tipsat om. Och jag gillar det skarpt.
- Att söndagar är de mest meningslösa dagarna.
- Att världen försökte rädda världen genom att släcka några lampor. Världen hoppades tydligen att man skulle kunna uppmärksamma "makthavarna" på att världen håller på att gå åt helvete. Som att man inte vet det...
- Att motion+motion+motion under en och samma dag sliter på kroppen.
- Att 0-0 mot Portugal i Portugal är förbannat bra.
- Att det för tillfället är ganska lugnt i skolan. Bortsett från det där äckliga provet i sam C om en vecka.
- Att jag har skrivit "att" 29 gånger i ett och samma inlägg.
- Att jag faktiskt räknade hur många "att" jag har skrivit i ett och samma inlägg.

Adiós
Att
:D

Kommentarer
Postat av: beccsbox

Hahah orka att du räknade alla att xD Men ändå.. Du har lärt dig mycket den här helgen ;)

Hahha bra att du är uppryckt! Och bli inte nerryckt igen! :)

Ja verkligen..!! Uschuschusch. Melodifestivalen är ju inte ens rolig längre... Petra Mede har förstört allting ;)

Jaaa, fan jag är smart ibland! Smajsdag.. Det ska jag införa när jag blir president i världen!

Okej.. Lite småkåt? ;)

JAG VEEET!! HELT SJUKT :O:D:D åh jag pratade precis med pappa om studenten.. Jag längtar sååå mycket!

Inte vara bitter! Det är ju "bara" 2 veckor ;D

2009-03-29 @ 23:03:26
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du verkar ha haft en lärorik helg :P

JA eller hur? Tydligen har dom fått ihop en hel del pengar efter den reglen haha. En del är fattigare än andra :P 1-0 så det var väl ingen storseger som det borde ha varit. Spelade INTE bra. Men dom skyllde alla på att det var omställningen till konstgräs.. får väl se hur det ser ut på genrepet i helgen. Sen är det säsong igen. Mina stackars nerver alltså!

Ja det hade varit grymt! Då hade det ALLTID varit kul att titta på fotboll.

2009-03-30 @ 06:51:15
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: anna

haha roligt inlägg. och vem vill var ai skolan en lördag, usch. det där högskoleprovet tar på krafterna.



ja pool-united i final vore nite helt fel! fast arsenal-pool vore jäkligt kul också! även om jag tror det är näst intill omöjligt :P

2009-03-30 @ 07:59:50
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: matilda

men mig är det fina fisken! träningen går på räls och snart är det tävlingsdax! själv?

2009-03-30 @ 18:08:26
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: erik

nja är väl typ mindre än hälften från hans ord som är smarta....



hehe, jo så genialiskt enkla men ack så roliga

2009-03-30 @ 20:38:11
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Exakt hur gjorde du när du räknade alla "att"? Eftersom att du hade flera "att" efter att du skrivit hur många "att" som var med liksom. Hänger du med? ;D

2009-04-03 @ 19:57:23
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0