Jag har inte.....

..... Tid att blogga... Men lik förbannat sitter jag här och skriver. Jag antar att jag bara ville visa att jag lever.
Eller gör jag det förresten? Lever zombies? För det är som en zombie jag känner mig. Trött och degig.
Vi har för tillfället omänskligt (just därför känner jag mig kanske som en zombie...?) mycket att göra i skolan, och hela tiden när jag inte tror att det kan bli värre så kommer en ny vecka, och proven, inlämningarna och redovisningarna kommer som en tsunami mot lilla mig. Jag har för första gången i mitt liv inte lämnat in ett arbete i tid, och därmed fått en så kallad "rest", men jag bryr mig inte särskilt mycket om det, eftersom det var 2 av 23 i klassen som faktiskt lyckades lämna in skiten i tid. Hur de gjorde vet jag inte. Men jag vet i alla fall vad dom gjorde på sportlovet. 28 feta, tunga, dryga, jobbiga instuderingsfrågor i religion låter kanske inte så fett, tungt, drygt och jobbigt, men det kan jag säga, att det är det. Jag har fem-sex kvar, och det känns som att det kommer ta minst en vecka att göra dessa. Det är den värsta uppgiften någonsin, alla kategorier.
Ytterligare en sak som gör mig irriterad är att min lärare i rättskunskap inte hittar mitt prov jag gjorde förra veckan. Jag tror att det gick bra på provet, och bara därför kommer jag väl få göra om det, för att läraren har slarvat bort det. Och man undrar varför motivationen försvinner...
Annars går det väl bra, även om det är så förbannat mycket att göra.
Nej, nu ska jag väl plugga. Redovisning i engelska imorgon, och för tillfället känner jag mig som en.... som en... ja, som nån som är värdelös på att prata engelska... Därför kan det väl kanske vara bra att jag pratar lite nu... För mig själv... I min ensamhet... Med mig själv......
Okej, jag vet inte vad jag skriver för tillfället (det var länge sedan jag skrev ett så spårat inlägg, men det blir lätt så med aggressioner i kroppen...), men jag ska plugga engelska, och sen ska jag njuta lite framför tv:n. Inte titta på "nåt sånt", nej, men Man United. Det kommer nog få mig tillbaka på spåret.
Hej svejs
Glory Glory Man United... Tjalalalalalalala

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste faktiskt även jag erkänna att Man United är riktigt bra just nu. Aj, det där sved.

Nej ingen coca-cola tills fredag, jag försöker gå i min sambos fotspår och bli en hurtbulle haha. Hur tror du det går när han sticker en vecka till Cypern på träningsläger? Hmmm.. :P

2009-03-05 @ 09:41:36
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: anna

nu sjönk du något otroligt i mina ögon. det finns inget äckligare fotbollslag än man united. jag tål inte att se dem. blä ;P



jag kan omöjligt säga favoritlåtar med the killers. de jag skrev var de bästa JUST NU. idag är det helt andra hehe

2009-03-06 @ 19:57:48
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: beccsbox

Nämen .. Detta låter ju inte bra David!? :O Kanske inte att läge att säga att jag lämnar skolan i en vecka!? Och faktiskt fick ledigt :D Eller att vi för två veckor sedan hade en hel lektionsfri vecka för att arbeta på vårt projekt?! ;)

För att vi har inga kryssningar vad jag vet från Göteborg :P Haha! Eller har vi säkert, men kostar ju säkert skjortan också :O

Hahah nä men en överansträngd arm har du nog va?! ;)

Punktpunktpunkt ...

Ja lite fräckt :D:D Hihih, vi är så duktiga! Nu inför vår nästa sändning kommer vi antagligen vara med i GöteborgsPosten också! Sådär grymma är vi :)

Hur går det med ert projekt nu??? När har ni inlämning??

2009-03-07 @ 16:44:06
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: haha då lär du nog får vänta ett tag ;)

Men David, hur det för dig med träningen inför lumpen då? :)

2009-03-08 @ 00:20:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Händel

Aw, David, jag hatar att säga det men du har faktiskt sett ut som en zoombie den senaste tiden :P Påsklov snart, kom ihåg det. Vet du vad som händer sen? DU TAR STUDENTEN, och du ska veta hur avis jag är på DET! :D

2009-03-08 @ 15:26:50
Postat av: erik

vadå vem tar den där bilden? menar du tagit? för i så fall är de far! :p

2009-03-08 @ 18:04:03
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm, vi kan nog ta en dag o ställa oss o pissa på skolan! är du på att ta det en vacker kväll?

2009-03-09 @ 20:11:58
Postat av: erik

självklar var det jag som postade senaste kommentaren

2009-03-09 @ 20:12:24
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag vet, jag känner mig hemsk. Ska skärpa mig. Vad bra att du tyckte om kakan! Synd att inte magen gjorde det. ;)

2009-03-09 @ 21:50:44
URL: http://linneagd.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Och hur var det med din uppdatering då lillebror?

2009-03-11 @ 09:25:12
URL: http://linneagd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0