Oh lady could you ever be true?

Veckorna går ju helt sanslöst fort. Stina satt och räknade idag och efter oroväckande lång tid (?) kom hon fram till att det är tio veckor kvar till fucking studenten. Tio veckor liksom. Eller som Pernilla sa inför den här terminen: "Vi har nu 1/26 kvar av skolan". Det är sjukt vad fort tiden går. Jag gillart. Men samtidigt inte. Skolan kan ibland faktiskt vara härlig att vistas i. Ja, jag skrev just det där.
Under veckan har jag känt mig riktigt duktig. Jag tränade rejält i lördags, med löpning och konditionscykel, och sedan dess har jag sprungit tre gånger och genomfört två fyspass. Och alldeles strax ska jag hoppa på bussen till Rimbo för att träna innebandy. Känner mig riktigt pigg för tillfället. (Boden är självklart anledningen till denna plötsliga träningsexplosion).
Rimbo ja, just det. Deras handbollsdamer har gått upp i Elitserien. Elitserien för h*lvete! Rimbo!!! Tycker det är så förbannat coolt. Rimbo i Elitserien, ja jävlar. Man kan ju bara säga grattis. (Speciellt till Ronya, eftersom hon är den enda jag känner....). Men hey, en från Edsbro spelar i laget också. Jag visste väl att någon till slut skulle sätta Edsbro på kartan!

Annars då? Jovars. Saker och ting rullar på. Skolan likaså. Debatt imorgon, och det känns väl rätt så lugnt. Lördag däremot. Lördag, just precis. Lördag, klockan 8.20 för att vara exakt. Högskoleprov är vad det handlar om. Men tjugo över åtta?! Dessutom håller det på till fyra. Det är ju bara onödigt länge. Kanske till och med omänskligt.

Förhoppningsvis ska något styras upp på lördagskvällen. Då har man iallafall något att se fram emot när man sitter där de, vad blir det? hundra timmarna.

Jag kan direkt säga att jag inte kommer ge bloggen någon uppmärksamhet de närmaste dagarna, jag kommer nämligen inte vara hemma. Men sen så, sen jävlar ska det uppdateras!
Ehh, joo just det...

Dagens låt: Timo Räisänen - Creep
Adiós


Kommentarer
Postat av: erik

haha jo han är en riktig citat maskin! kanske borde ge ut en bok med bara hans citat!

2009-03-26 @ 21:25:55
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: anna

åh timo är härlig. lite skeptisk till alla hans covers han kör nu visserligen men den där är bra!



ja ronaldo måste sluta gnälla. jag blir arg bara jag ser han haha. ja men du det är nåt med att besegra chelsea. det kändes helt galet skönt 2007 när liverpool slog ut dem på straffar is emifinalen i CL. däremot kändes det inte direkt lätt när de sjävla blev utslagna av just chelsea förra året.

2009-03-26 @ 22:12:44
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja tiden den går verklien snabbt, man hinner knappt med.

Dom möter Lunds BK i cupen nu, ett division två lag.

Ja eller hur? Den matchen hade verkligen ALLT.

Nej det är alltid farligt att underskatta sina motståndare men jag tror United har koll på det.

2009-03-27 @ 13:27:57
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag vet... Men det är väl som sagt osäkert om jag ens är säker där. Skulle säkert kunna ramla ur sängen, slå huvudet i bordet och bryta benet medan jag faller till golvet. 1o veckor kvar alltså... det är galet min vän!

2009-03-27 @ 14:21:07
URL: http://linneagd.blogg.se/
Postat av: matilda

lite ändringar här! :) snyggt!

2009-03-27 @ 19:57:36
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: jo det ska bli riktigt häftigt att åka till Washington :) det blir mycket jobb i sommar för att tjäna ihop lite pengar :D hehe

Hur gick det förresten på högskoleprovet idag?

2009-03-28 @ 22:21:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: beccsbox

Hur gick högskoleprovet!?!?!??! :D

Hahah bra att du är uppryckt nu david!

Nej inte jag heller, antar att tvn kommer bombadera oss med när den är tids nog.. ;)

Ja jag har börjat gilla smajsdag mer och mer. Det är liksom en dag som ger oss extra lång helg :)

Förlåt :( Du är bara lite pervers då? :D

Hahah jag har cirka 30 skoldagar kvar i skolan!!!! WIIIIIE :D

2009-03-29 @ 14:23:02
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0