Brother 'cause it hurts sometimes

Uppdatering, vad är det? Sorry, men skolan har prioriterats den senaste tiden. Inte för att jag någonsin skulle prioritera att blogga, men ändå. Skolan pissar jag på för tillfället. Inte som den frasen brukar betyda, att man "struntar i den", utan jag och Erik planerar att faktiskt ställa oss och pissa på skolbyggnaden. Mm, jag är trött på den, och jag vill ha lov. Just nu vill jag faktiskt till Boden. Där slipper man iallafall (förhoppningsvis) samhällskunskap och psykologi och religion och allt vad fan det är. Dock är jag klar med religionsfrågorna, och känslan efter att ha skrivit det sista ordet går inte att beskriva. Jag dansade inombords.
Då är det ju för bedrövligt, om man faktiskt längtar efter att få åka 100 mil upp i landet. Men visst finns det saker man inte vill lämna också. Nä, nu börjar jag tänka på det här också, Boden hit och Boden dit. Det är ju för fasen flera månader kvar. Som de flesta i min klass skulle säga: "Lugn nu David". Ordet "lugn" har använts flitigt under veckan i SP06B, så flitigt att det har lett till irritation hos vissa. Det har blivit den nya grejen inom SP06B. Ja, vissa säger att det är något fel på vår klass....
Och de har väl förmodligen rätt....

Den här kvällen har ju bara försvunnit. Det är i och för sig mycket bra. Man United - Inter är ju förbannat nära nu. Trevliga MSN-konversationer och musik får verkligen tiden att flyga iväg. I det här fallet var det alltså mycket bra, även om jag hade behövt plugga...
Äh, det gör jag efter matchen.
Jomen visst

Dagens låt: The Killers - Tidal Wave

Adiós
Glory Glory....

Kommentarer
Postat av: erik

är korvspad så klart? men det kan ju vara lite kul att verkligen se resultatet :p

2009-03-11 @ 22:40:46
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: erik

sant, grattis till avancemanget förresten!



vadårå?

är det någt som är fel med den? :O

2009-03-12 @ 00:03:47
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Erika

DU HAR BLIVIT UTMANAD :D

2009-03-12 @ 12:21:03
URL: http://eriikiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dom klarade ju CL galant, slog ut Zlatan juuu! 4 engelska lag vidare till nästa omgång.

Haha kanske bordevi vara det men man ska ju känna för det och tycka det är kul!

Ja precis fuksisar som sticker till Cypern.

2009-03-12 @ 12:34:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: haha ojdå :P men känner du dig taggad inför Boden och så nu då? :)

Jag tränar inte mycket faktiskt, mest ingenting. Det känns som att jag inte hinner. Men det är kanske också en ursäkt (en mycket dålig sådan). Men när det här äckliga slasket försvinner så kan man ju gå ut och gå ;P

2009-03-13 @ 23:30:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: beccsbox

Nämen usch och fyy!! Du får typ.. helt seriöst säga ifrån :O Säg att du itne vill ha fler läxor :D

Jag har varit i Åre i en vecka nu :D Grymt skönt att bara släppa allt som har med skolan att göra och bara åka i backarna ^^

Hahha jo jag har förstått det här. Jaja, blri antagligen plugg i sthlm efter gymnasiet. Så då får jag väl ge mig ut på en kryssning ;)

Haha jaaa, om du nästan säger grattis får väl jag nästan säga tack då. Blir bra nog, förhoppningsvis kommer en till tidning nu till nästa fredag och gör ett reportage! ^^

Uschusch.. v 19 eller 20!?!??! Oj shit... Vi tar studenten v 22 xD Vi har redovisningar 1 april. Men vi har ÄNTLIGEN lämnat in den där jävla rapporten!! Wiiie, ett glädjeskutt utan dess like

2009-03-14 @ 14:44:28
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0