Those cold days

Och så var det den där grejen med att bada isvak. Det var... Intressant. Och kallt. Så kallt att "aj, mina bollar kröp upp och hamnade bredvid hjärtat". Men jag mår bra nu. Och det gör även mina bollar. Min rekordnotering i att bada i kallt vatten låg tidigare på ungefär 10 grader (Lommarrännet - jag frös som en gris redan ). Det var innan jag började hänga i Norrland. Det nya rekordet lyder: nollgradigt, eventuellt någon minusgrad. Men - vilken förbannad tur vi hade. En januaridag i Boden, och det var bara några minus i luften. Det kunde ha varit så mycket jävligare.
Att stå naken ute i kylan för att byta till torra kläder var inget problem, då hade känseln liksom redan försvunnit. Men hey, jag lever.
Och resten av veckan då? Det har varit pang-pang i skogen (kul), det har varit skidåkning (hyfsat kul) och det har varit en frisedel för Sahlin (mindre kul).

Jag har nog inget mer att komma med.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0