100 pinnar till muck

Veckan som varit? L3:an har åkt över en bro (coolt?), det har sprungits, det har åkts skidor, det har huggits ved - förbannat mycket ved - vi har nått drömgränsen "100 p/m" och det har varit bärgningstjänst. Sammanfattningsvis. Det har varit en vecka helt i min smak - "egen fys" är ett begrepp jag gillar skarpt, och det har överlag varit en ganska slapp vecka. Med andra ord en skön vecka.

Veckan som kommer? Skidtävling (1 äcklig mil), pang-pang med AK5:an - kommer jag ens ihåg hur man använder den? - och förberedelser inför kommande bataljonsövning. Jag. Hatar. Fält.
Men satan i gatan, snart är det påsklov. Sen är det Skåne. Sen är det M-U-C-K.

Med förbannat mycket ved menar jag förresten fem kubimeter. Fem kubikmeter! VED! Det är mycket ved.

Adiós

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh fy.. Det låter som äckligt mycket ved!! :S hahah

Hahah ja jag hade nog skämts om jag inte hade släppt in DW på slottet! hahaha men fy fan vad kul för alla andra xD

Haha ja vad bra att du gillar det ;)

jaaa hahaha jag blev la lite chockad på ett eller annat sätt när jag såg kommentaren xD Kände att det lät inte direkt som du... ;)

2010-03-23 @ 14:12:29
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0