Skåneland is the place to be

Väckarklockan är ställd till 04.00, uniformen ska på och tåget går mot Lund Central för att möta upp med resten av Sveriges alla lumpare. Inte Boden. Lund. Skåneland. Slutövning står på agendan. 10 dagar i fält, sen hem, tillbaka till Skåne för lika många dygn i skogen, hem, tillbaka till Boden, städa städa - MUCK. Jag har den närmaste tiden väldigt klar för mig. Och den 18:e juni har jag för sista gången i mitt liv åkt tåget från Boden till Stockholm.
Men först har vi en slutövning och "lite" vård att klara av. Förhoppningsvis flyger den här tiden fort som satan, så sitter jag där sen med en peng i fickan, fri som en fågel. Nu börjar jag drömma mig bort...
Skåne, here we come,
adiós!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Den klassiska frågan "hur känns det att fylla 20" låter lite föör klyschigt så jag hoppar det och säger ingenting alls :D Kör på frågan, hur mår du? istället!

HAHAHAHAH, åh fan.. Ja man vet aldrig! Han kanske har anlänt? Hit? TILL SVERIGE? av alla ställen? hmmm hahahahha..

Jaaaaaaaaaaa han bara stoppade mig på gatan när jag och en vän skulle till en parkering.. Hahah helt sjukt stört!

2010-05-09 @ 17:42:55
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0