Hej hej, hemskt mycket hej

Återhämtningen börjar gå bättre, och om en vecka kommer saker och ting kännas ganska avslutat. Vilket är otroligt efterlängtat. Sedan jag skrev senast har jag väl försökt återgå till vardagen - spelat väldigt mycket innebandy, skrivit högskoleprov, träffat bra människor från bästa klassen - en liten återträff - umgåtts med nära och kära, putsat fönster, asnsökt till högskola (skrivarkurs på Södertörn), varit på underbara Söderstadion och sett Bajen rädda upp en riktig skitsäsong (final i Svenska Cupen) och... Ja, en del har jag gjort, mest för att försöka tänka på annat. Och det har jag lyckats relativt bra med.
Imorgon ska jag agera barnvakt, på lördag ryktas det om lagfest och på söndag är det bortamatch, alldeles för långt borta. Tierp, närmare bestämt. Usch.
Och just det. Jag har tydligen sträckt ljumsken. Har gjort det en gång förut, och jag känner igen känslan, alldeles för väl. Hoppas det har släppt till söndag.
Nej, målet med inlägget var att åstadkomma någon slags uppdatering, och det har jag väl lyckats hyfsat med.
Så det var väl det.
Hej

Kommentarer
Postat av: rebecca

Nämen!! haha jag är imponerad ;) Lever du än? haha

Jo men as bra.. Jag åker om EXAKT 4 veckor :D iiiiiiiih.... jag har lite panik ^^ Och du då? Hur går det med din framtidsplan? ;D

2010-11-04 @ 23:34:34
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0