Svart, vitt och allt däremellan

Jaha, det är väl dags att försöka komma med en uppdatering.
Det låter inte så värst entusiastiskt (svårt att stava), men det kan också bero på att det inte hänt något så värst spännande.
Innebandyn rullar på. A-laget ångar på, där har jag ännu ingen plats, B-laget kämpar på. Utan större resultat. Förra helgen betydde säsongens första seger, dagens match betydde ännu en förlust. Efter att ha förlorat första perioden med 0-7 (ja, helt seriöst), blev det 3-3 i andra, och tredje vann vi med 2-0. En... Konstig match. Ja, minst sagt. Och för första gången sen min bejublade (?) comeback gjorde jag mål. Förhoppningsvis betyder det att det kan lossna lite för egen del. Men laget... Ja, det går knackigt. Men A-laget, där jäklar!

Igår var det en underbar återträff med några underbara från sp06B. En kväll som innehöll bowling, en mexikansk hamburgare - storlek XXL - lagom mycket dricka, och, som vanligt med dessa människor, massor av skratt. Nu flyttar en till Norge, en till USA (efter en liten avstickare till Dubai för att simma VM), och det känns som att det kommer bli svårare och svårare att träffas. Men vi tog oss i kragen igår, då kan vi göra det igen.
Och just det, jag vann bowlingen.

Jag har upplevt den finaste dagen i mitt liv, då vi sa ett sista hej då till den finaste människan jag träffat. Min farfar har varit en otroligt stor del av mitt liv, och det kommer han fortsätta vara. Älskar dig.

Ja, bloggen verkar vara ganska seg.
Det ska den ha cred för.
Hej

Kommentarer
Postat av: Frodo

Nu fick du mig att gråta igen. Jag saknar honom så mycket.

2010-11-21 @ 09:06:34
Postat av: Emelie

Tårarna rullar här också. Han är enormt saknad!

2010-11-22 @ 18:40:41
Postat av: rebecca

Vila i frid till din farfar!

Men bortsett från det verkar allt rulla på :) haha duktigt jobbat med ett mål!! ;)

Jaa jag åker om 8 dagar :D Inte långt kvar nu!! (Så med andra ord, min nästa kommentar från dig kommer jag la få i Thailand om 2-3 veckor ;))

Då håller jag tummarna för den där skrivarkursen :D

2010-11-25 @ 10:32:12
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0