I'm Mr. Brightside

Här sitter jag, mitt i en ledig vecka. Men jag sitter också här med vad jag tror är ett inflammerat knä. Och där har vi också anledningen till den lediga veckan. Inte helt fel, enligt mig. Jag kan acceptera lite smärta i ett knä för att slippa jobba i en vecka (även om det är ett högst frivilligt jobb).

Vad hände med vädret?, kan man ju undra. Från att ha varit lite så där ruggigt, men ändå ovanligt kallt för att vara sent på hösten, så har det helt plötsligt blivit femton minus. Hjälp. Trösten i detta är ju att det kommer bli varmare ganska snabbt igen.

För några veckor sen hade jag varit på en begravning i hela mitt liv, på torsdag ska jag på min andra på några veckor. Det är en förbannat tråkig trend som jag hoppas ska ta ett långt uppehåll efter torsdag.  

Hej

Kommentarer
Postat av: rebecca

Men asså.. Ett inflammerat knä? Det var väl lite dumt att komma dragandes med det :P

Vet du vad? Jag hinner både läsa OCH svara på kommentaren innan jag åker! De du ;)

Hahahah jag vet. shit, det var riiiktigt längesen jag skrattade så mycket! hahahhah sjukt kul :D

Taaack :D Kommer säkert bli awesomeee!! och jag kommer ju självklart sikta på bäst i klassen ;)

2010-12-01 @ 00:51:32
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0