Förlora mitt nyfunna hopp, allt jag var kom till ett stopp

Hej hej, tja tja och hallå.
- Hösten är här, hösten är fin, hösten är ganska kall, en och en halv jobbvecka till, punktering på cykeljäveln.

- Trodde aldrig jag skulle erkänna att jag faktiskt saknar Boden, saknar plutonen, saknar Sveriges alla dialekter samlade på ett och samma ställe, saknar pingismatcherna, saknar testosteron i överflöd, saknar de långa och många promenaderna.
Men jag måste tillägga, Edsbro är inte helt fel det heller.

- Innebandyn är tillbaka i mitt liv, och kombinerat med löpning i trappor på nätterna blir resultatet ständig träningsverk.

- En syster drog till Italien, jag börjar inse att jag också behöver lämna det här landet, helst ganska omgående. En annan syster chockar med att säga "ska du med till Norge? Vi blir fyra stycken, delar på en lägenhet och jobbar in pengar". Jag säger "jaha, oj, det kom plötsligt...". Men blir deras planering verklighet kommer jag nog inte vara sen med att säga "klart jag ska med till Norge".
Den idén har nog inte kommit längre än till att vara just en idé, men mitt behov av att lämna det här landet börjar växa sig större oxh större. 
Och så skulle jag ju vilja åka till Manchester... Och Spanien... Och..
Ja, vi säger så.
Hej.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tänk inte så mycket. Bara åk iväg!!! haha :)

Ja det ska bli GRYMT faktiskt ^^ hahah! Dock insåg jag igår när jag räknade ut hur många länder jag varit i under mina 20 år i livet så insåg jag att jag måste börja åka till länder jag inte besökt tidigare! Typ Australien eller något land i Afrika! Damn.. Jag måste börja tjäna pengar igen :( haha

2010-09-27 @ 23:46:18
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Den tredje

Klart du ska till Norge lillebror! Ni kommer ha hur roligt som helst! Puss

2010-09-28 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0