Hang with me

Nu har det gått så där lång tid igen, att jag inte kommer ihåg vad jag gjort sen den senaste uppdateringen. Men jag gör väl ett försök:
- Julen kom, julen gick. Kort sagt var det en mycket bra jul. Den bästa på länge, faktiskt. Hela familjen samlad, något som blir alltmer ovanligt. Och det är väl med en samlad familj man mår som bäst. Åtminstone gör jag det.
- 2010 blev 2011, och det nya året välkomnades med dunder och brak. En takvåning (jo faktiskt, en takvåning!) i Uppsala var platsen, och med så många sköna människor på en och samma plats kan det bara bli succé. Ett mycket bra slut på det gamla året, och en ännu bättre start på det nya.
- Den 2:a januari - alltså när nyårsfirandet i allra högsta grad fortfarande satt i kroppen - spelades det innebandycup i Alunda. Och vi var där. Med tanke på förutsättningarna (lite halvt bakfulla, alla andra lag som var där kom från högre divisioner, två av våra spelare stukade en varsin fot i första matchen... osv, osv) så gick det ändå helt okej. Visst, ingen seger, men som sagt. Bortförklaringar kan man alltid, alltid!, hitta.
- Seriematch idag med A-laget. Ganska ovanligt att jag huserar i det laget, men idag var det dags. Seger med 11-7, och faktiskt en riktigt bra match. Tvåa i serien som nykomling, Rimbo är på gång.
- Var på dejt med Erik och Pernilla, käkade lunch och såg till så att Pörni inte längre är obesegrad i "Buzz". Jepp, det var en mycket bra dag. Gillar dom där två. Gillar dom två riktigt mycket.
- Min comeback till skollivet närmar sig med stormsteg, och ja, jag längtar nog lite. Så som man kan längta till skolstart, men jag är väl medveten om att det också kommer bli precis som vanligt: man är less, trött och uttråkad efter bara några veckor. Men hey, jag har ju valt det själv! Det blir nog bra.

Well well, jag har återigen lyckats få till en uppdatering. En riktig bedrift skulle jag nog vilja påstå.
Hej

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du är minsann duktig på att uppdatera!! ;) Nästan lika duktig som jag, om inte duktigare! haha :)

Jo då, två stukade fötter.. Nu kommer det värsta - jag tror jag har en spricka.. en i varje fot! Ja, jag vet.. Kan man vara klantigare? Haha!

Du anar inte hur jäkla bra jag har haft det!! Att snurra flaskor och sånt där, var svårt i början.. Men nu är det hur kul och enkelt som helst! :D

Äh jag lovar, detta har varit den bästa resan ever!!

2011-01-26 @ 03:48:38
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0