Kort sagt

- Snart bye bye Södertörn, ett sista besök kvar.
- Väntar bara på ett redigt jävla bakslag i sommarvärmen.
- Fotbollscomebacken har inte direkt börjat bra - enbart förluster och ett spel som skulle kunna få en att gråta.
- Min fot är blå och full av skavsår, ett resultat av bollsparkandet.
- Känns drygt att veta att jag måste vänta till slutet av juli innan jag vet vad fan jag ska göra i höst. Förhoppningsvis drar jag till Uppsala och lär mig att bli förskollärare.
- Tröttnar på folk som bangar, det börjar bli... Ja, tröttsamt.  
- Måste ju ändå applådera Barcelona, en acceptabel förlust, för jävlar, det där laget kan spela fotboll.
- Inser ofta att jag saknar Boden, lumparlivet och de skönaste människorna det här ruttna landet har att erbjuda. Insåg nog inte då hur kul det kunde vara.
- Ser fram emot sommarledighet, Norge och allt härligt sommaren -11 förhoppningsvis kommer att bjuda på.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0