välkommen tillbaka?

Det var så längesen jag skrev att jag knappt kom ihåg lösenordet. Men till slut kom det, och här är jag nu. Men nej, det ska inte bli en vana att jag skriver.
Jag kan väl liksom säga att det hänt en del den senaste tiden. Flyttlasset har gått till Uppsala, förskollärarprogrammet är klockrent och jag njuter av tillvaron som student. Återigen har jag haft turen att hamna i en förjävla bra klass, och mycket tack vare den så ser jag FAKTISKT fram emot varje skoldag. När gjorde man det sist?
Uppsala behandlar mig bra, och jag tror att det här kan vara början på ett långt förhållande mellan mig och den här fina staden. Första terminen på förskollärarprogrammet är avklarad, och det har varit tentor, inlämningsuppgifter, mängder av redovisningar - och praktik. Det var en mycket bra praktikperiod (även fast det var i Roslagens rövhål: Hallstavik) med bra personal och härliga barn. Och jag fick definitivt bekräftat för mig att jag valt helt rätt. Sex terminer kvar, och jag är positiv!
Okej, uppdatering avklarad. Ska försöka producera mer än ett inlägg de kommande fem månaderna. Hej!

Kommentarer
Postat av: Frodo

Yay, he's back! :)

2012-02-01 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0